MotoNews.pl
  

Filtr K&N

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy zalożenie filtra powietrza K&N (nie stożkowy) da jakiś efekt pozytywny w parcy silnika niż założenie filtra stożkowego K&N ??
  
 
Cytat:
2005-06-27 14:55:14, Wielebny pisze:
Czy zalożenie filtra powietrza K&N (nie stożkowy) da jakiś efekt pozytywny w parcy silnika niż założenie filtra stożkowego K&N ??


stozek jest do bani, pogarsza dół obrotów być może nieznacznie poprawia góre, a zwykły fitr powietrza to filtr powietrza i kupuj filtrona najtańszego, po co przepłacać za K&N, Akurat na filtrze powietrza ja bym oszczędzał... pzdr
  
 
Cytat:
2005-06-27 14:55:14, Wielebny pisze:
Czy zalożenie filtra powietrza K&N (nie stożkowy) da jakiś efekt pozytywny w parcy silnika niż założenie filtra stożkowego K&N ??



Ja ogólnie uważam, że te filtry to tylko dodatek np jak masz 350 V12 i wkłądasz jeszcze dwie turbiny
Szkoda kasy i tyle!
  
 
Mam u siebie K&N ( 525 24V ) .
Dodam, że wcześniej miałem najzwyklejszy Filtron!

Polecam wymiane bo warto. Sam filtr dość drogi - zapłąciłem 250 złoty ale pózniej można zaoszczedzić na wymianie - filtr K&N co jakieś 30-40 tyś. wystarczy tylko przeczyścić (umyć) i naoliwyić specjalnym olejkiem ( do kupienia - nie drogi ) !!! I jeszcze jedno K&N na swoje filtry ( wkłady ) daje jakby coś w rodzaju gwarancji jakości na okres 1 miliona mil ( hehe dobre ) . Jakość wykonania filtra - wzorowa, doskonałe spasowanie, 4 oryginalne nalepki K&N itd.
Po założeniu delikatne polepszenie pracy silnika, ładnie mruczy i sądze że szybciej "sie zbiera" ( dolny zakres obrotów ) .
Fakt tamten Filtron był niezle zasyfiony


Pozdrawiam
Tomek
  
 
Ale czy twój K&N to stożek czy standart ??
  
 
Cytat:
2005-06-27 20:16:02, Wielebny pisze:
Ale czy twój K&N to stożek czy standart ??



Ja mam wkład K&N - czyli standard

Jestem zgodny co do stożka - nie warto !!!

Pozdr.
  
 
a ja polecam stozek kto nie mial ten nie zrozumie oczywiscie k&n bo inne to szajs
  
 
Witam
Widze że masz silnik 1.6 więc korzyść jaką osiągniesz będzie nikła. Dla poprawienia chumoru jak nie masz na co wydac pieniędzy to kup wkład bo stozek tak jak koledzy piszą pogorszy ci dół. Jeśli byś zawsze cisnął silnik do odcięcia to storzek miałby jakies uzasanienie. Przy normalnej jezdzie do 3-4tys nie ma zadnego. Jedyny plus to zmieniony dzwiek pracy silnika i słyszalne zasysanie powietrza. A i jeszcze jedno w innym temacie była juz rozmowa na temat tego że sportowe = więcej syfu dostaje sie do silnika.
Pozdro
  
 
A jakieś opinie na temat ala stożków, takich podobnych tylko bardzo tanich ( do 100 PLN ) znajomy kupił i twierdzi że fura mu lata jak nic !
  
 
Cytat:
twierdzi że fura mu lata jak nic


hehe smród mu lata po gaciach nie fura. Twój kolega podszedł do tego tak entuzjastycznie jakby conajmniej turbine wielkości wiadra zamontował. Nie spodziewaj sie fajerwerków. Poprostu każdy sie nastawia psychicznie że jest owiele lepiej to taki efekt placebo.
  
 
Cytat:
2005-06-27 22:33:18, Maryo22 pisze:
hehe smród mu lata po gaciach nie fura. Twój kolega podszedł do tego tak entuzjastycznie jakby conajmniej turbine wielkości wiadra zamontował. Nie spodziewaj sie fajerwerków. Poprostu każdy sie nastawia psychicznie że jest owiele lepiej to taki efekt placebo.






co racja to racja !!!!

Pozdrawiam
  
 
Tak właśnie myślałem jak coś o strukturze majtek z rynku ma coś poprawić.
  
 
Jakieś 2 tygodnie temu założyłem stożek K&N, odpowiednio zabudowany, odizolowany od silnika i z dwoma doprowadzeniami zimnego powietrza i jestem z niego bardzo zadowolony. Też myślałem że to nic nie daje, chciałem aby samochód był bardziej elastyczny, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. Jeździ się znacznie lepiej, samochód zaczą znaczle lepiej jeździć, naprawde jest dużo bardziej elastyczny, szybciej wkręca się na obroty, i lepiej idzie, zrobił się bardziej zrywny, szczególnie na 3 biegu. Jeśli chodzi o start i drugi bieg też widze poprawe. Osobiście polecam założenie stożka K&N bo jak jest z innymi firmami to nie wiem.
  
 
jest jeden pozytyw napewno po zalożeniu stożka po 3 latach pojedziesz do mechanika wymieniać pierścienie(lub remont) ale to raczej mechanik się ucieszy
  
 
Cytat:
2005-06-28 18:53:22, eryk325e36 pisze:
jest jeden pozytyw napewno po zalożeniu stożka po 3 latach pojedziesz do mechanika wymieniać pierścienie(lub remont) ale to raczej mechanik się ucieszy

nie wiesz o czym mowisz spotkales sie z czyms takim ja mialem stozek przez prawie 3 lata i nic
  
 
Cytat:
2005-06-28 00:28:06, daz pisze:
Jakieś 2 tygodnie temu założyłem stożek K&N, odpowiednio zabudowany, odizolowany od silnika i z dwoma doprowadzeniami zimnego powietrza i jestem z niego bardzo zadowolony. Też myślałem że to nic nie daje, chciałem aby samochód był bardziej elastyczny, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. Jeździ się znacznie lepiej, samochód zaczą znaczle lepiej jeździć, naprawde jest dużo bardziej elastyczny, szybciej wkręca się na obroty, i lepiej idzie, zrobił się bardziej zrywny, szczególnie na 3 biegu. Jeśli chodzi o start i drugi bieg też widze poprawe. Osobiście polecam założenie stożka K&N bo jak jest z innymi firmami to nie wiem.



A może stary filtr był ta zaje..ny, że brakowało powietrza ?
pozdr
Mariusz
e34 525i touring