126p cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie co musze zobic ze strony prawnej jak bym chciał zrobic sobie cabrio ???? chodzi mi o przeglądy zarejestrowanie itympodobne sprawy pomózcie z góry dzieki za odpowiedzi
  
 
Musisz przejechać się na stację diagnostyczną albo do wydziału komunikacji i tam Ci powiedzą jakie auto musi spełniać wymagania, później pjak już zrobisz cabrio po prostu jedziesz na przeglą i rejestrujesz jako cabrio .

Pozdro
  
 
Nie zarejestrujesz normalnego malucha jako cabrio. Cabrio ma zuplenie inna konstrukcje podlogi i slupkow przednich. Chyba, ze dach zastapisz orurowaniem.
  
 
Ale chyba mozna przerobic zwyklego na cabrio bo jet taki na stronie F&F w galeri ze zlotu w Siewierzy z tamtego roku. Kiedys czytalem ze to staruszek jest cos kolo 80 roku w zniz.
  
 
Cytat:
2004-06-15 14:51:30, Zuraw pisze:
Nie zarejestrujesz normalnego malucha jako cabrio. Cabrio ma zuplenie inna konstrukcje podlogi i slupkow przednich. Chyba, ze dach zastapisz orurowaniem.



no ja wiem ze trzeba to wszystko wzmocnic robią z zwyklych cabrio tylko mi codzi o storone prawna i przeglądy rejestracje i tp
  
 
no mi sie raczej wydaje ze jeszcze potrzebny do tego jest rzeczoznawca i jak ona wyda swistek ze zdatny to jazdy to wtedy tylko zarejstrowac takiego...
  
 
a moze ktos od strony technicznej wie jak przerobic 125p na cabrio? usuwajac tylne drzwi a przednie wydluzone z hardtopem chowanym do baganika
  
 
Myślę że jesli maluch nie opuscił fabryki jak o cabrio to można go przerobić ale potem tak jak w przypadku Colo trzeba jechać do BOSMALA i zapłacić 1,5 tysiąca za badania i dopuszczenie do ruchu.

Ale to tylko moje przypuszczenia.
  
 
Nie wiem czy ktoś pamieta ale keidys pokazywałem fotki profi cabrio.
Cabrio z malca z roku 76ego robione na klasyczne cabrio.
Facet ma wzmocnioną podłoge itp ale ma tez dokumentacje.
Trzeba by rzeczoznawce dorwac - jak przy swapie np i z nim pogadac.
  
 
właśnie myślę nad przerobieniem kiedyś mojego maluszka na cabrio - oczywiście ściąć dach i włożyć klatkę (bardziej jeep niż cabrio) bo nie mam kasy na wzmacnianie podwozia i likwidację drzwi. I poszukuję informacji od czego tu zacząć jeśli chodzi o rejestrację takiego auta. jeden mechanik mi mówił że jak sie samemu robi przyczepkę to trzeba mieć atest na każdą śrubkę, ciekawe jakby było w tym przypadku?? no bo rury z atestem to da się załatwić ale atest na spawy?? a może już po robocie jakiś rzeczoznawca (ewentualnie jakiś poczęstunek dla niego) A jeżeli się to wogóle da załatwić to ile to kosztuje?? Jeśli ktoś wie coś na ten temat to proszę to będę wdzięczny za pomoc. dzięki