C30NE DualRam

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znalazłem ciekawy artykul o konwersji Commodorka A GS '70. Gość wstawił do niego podlubany C30NE z omegi. Co ciekawe zalozyl do niego DR z omesi 2,6!



Niestety caly artykul jest po germansku, a ze nie łapię w większości technicznego słownictwa prosiłbym o pomoc w tłumaczeniu:

ansonsten Block original

Kupplung und Schwungrad vom Monza GS/E

Einspritzanlage vom C26NE mit Luftmengenmesser vom 3.0 24v

Schaltsougrohr , geanderter Chip mit Drehzzahlbegrenzer bei 6800 U/min

Hockdruck-Umlaufschmierung

Slimline-Olkuhler

Facherkrummer aus Monza

Caly artykul można znaleźć w "Opel Tunning" 7/2005


[ wiadomość edytowana przez: DaxC26NE dnia 2005-06-24 17:44:41 ]
  
 
Blok oryginalny
Sprzeglo i kolo zamachowe od monzy GS/E
Ukl. wtryskowy od C26NE kolektor ssacy od 3.0 24V
Przy nastepnych juz z wyczucia jak ktos wie niech dopisze
Chip na zwiekszenie mometu obrotowego
Cienka chlodnica oleju
Ostatnich 2 niewiem
  
 
ostatni to kolektor wydechowy z Monzy
  
 
Ale jakos tam pusto w komorze silnika,jakby brakowalo troche osprzetu...
  
 
"pustoszenie" komór silnikowych to wyraźny trend w tzw. niemieckiej szkole tuningu... wszystko co tylko mogą przenoszą w mniej widoczne miejsca - widzialem nawet kadetta C z pompą hamulcową pod kierownicą.