Mam problem z autkiem!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam Forda Escorta 1.4 z 1994 roku i mam z nim ogromny problem, ktorego nie potrafil jak narazie rozwiazac serwis Forda. Polega on na tym, ze samochod podczas jazdy czasami nie ma przyspieszenia, tzn. jedzie normalnie, po czym zwalnia. Powtarza sie to ca jakis czas. Czy wiecie co to moze byc???
  
 
Możesz napisać coś więcej.
zwalnia- traci moc czy chodzi na wszystkich garach?
  
 
Ale zwalnia jak dodajesz gazu? czy jak jedziesz na luzie czy zwalnia jak chamujesz?
bo chyba nie zawiele komus to powie co napisales.
Napisz wiecej szczegolow, to moze wtedy kots bedzie w stanie Ci pomoc.

Pozdro 600
  
 
A czy nie dzieje sie to przypadkiem przy wlaczaniu wiatraka przy chlodnicy ?
  
 
Toradku, a gdyby to się działo przy włączaniu wiatraka od chłodnicy to co by to oznaczało? Ciekaw jestem bo miałem podobnie w hondzie kiedyś.
 
  
Poprzedni post napisałem ja - Pokakulka. Tylko jakoś mnie nie zarejestrowało.
  
 
a nie dizej się to przypadkiem gdzies tak w okolicy 2000 obr/min, a szczególnie po zmianie biegu na wyższy
  
 
moze mowa o czujniku polozenia przepustnicy tez mam taki objaw
  
 
Ok. rozwine ten problem... Objawy sa nastepujace... Kiedy czasami odpalam samochod to chwile dobrze pochodzi a potem nagle sie dusi i gasnie. Nastepnie kiedy ruszam to nie ma w ogole przyspieszenia, dodaje gazu prawie na maksa, a on nic, jakby spal... Po czym nagle dostaje kopa i zachwile znowu usypia. Po czym po jakims czasie jedzie normalnie do momentu kiedy mu sie znowu przypomni i zas to samo, nie przy ruszaniu ale przy plynnej jezdzie. Zdarzylo mi sie tez czasmi, ze jechalem rozpedzony z goreczki na luzie i mi zgasl. Jesli jeszcze potrzeba szczegolow to piszcie, postaram sie ich jeeeszcze wiecej napisac, choc nie wiem czy jeszcze jakies sa. Dzieki
  
 
moze swieczki albo filtr paliwa moze powietrza.
ja sie nie znam

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
jesli gasnie po odpaleniu silnika, gdy ten jest jeszcze nierozgrzany i na wolnych obrotach (np. przy ruszaniu), to wg. mnie powinienes sprawdzic regulator wolnych obrotow. To wlasnie w nim upatrywalbym przyczyny klopotow...
  
 
Jak masz pare groszy to podjedz do protronika w warszawie, oni wylukaja sprawe w czym rzecz tylko tanii to oni niesa, ale robia bardzo dobrze
  
 
Regulator wolnych obrotów? Nie sądze, nie wpływało by to na moc silnika podczas jazdy
  
 
Miałem podobną sytuacje w innym pojeżdzie objawy identyczne od czasu do czasu tracił szybkość , stawał sie mułowaty /150kM pod maską/.Sprawdzanie w ASO na kompie i nic . Stawiano diagnozy zimne luty / przelutowywano wtyczki itp. i tak przez około trzy miesiace. i co sie stało wtyczka ? od zespołu wtrysków miała luzy i od od czasu do czasu jeżdził na 2 garach.