Kilka pytań dotyczących 127ki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu horuje na 127 Mk 1. Mam do Was kilka pytań.

1. Jamie są koszty utzrymania tego samochodziku?? Czy warto zakładać gaz??

2. Czy trudno dostać egzemplaż w dobrym stanie, jakie sa koszty zakupu 127ki?? ewent. doprowadzenia słabszego (nie szrotowego) egzempala do stanu bardzo dobrego??

3. Ile i jakie byly wersje 127ek Mk1 w jakich latach byly produkowane, jakie zmiany w nich przeprowadzano??

4. jak sie sprawdza silnik 903?? z racji oc i kosztów eksploatacji raczej ten mnie interesuje??

Dziekuje z odpowiedzi i linki.

Pozdrawiam.
  
 
Ad.1 Koszty hmm moja jezdzi nie nazekam ciezko z czesciami blacharskimi mechaniczne sa a jak niema to zawsze z czegos cos podejdzie moja ma gaz i jezdzi spala okolo 8 nienazekam
Ad.2 Ceny rózne widziałem za 500zł widziałem za 1500 zalezy od stanu itd ja mialem raczej stan szrotowy sam remontowałem kosz remontu z malowaniem nie liczac roboty za material wyszedł ponad 1000zł
Ad. Wiem ze byly wersje special zwykle a czy jeszcze jakies nieinteresowałem sie tak szczerze mam zwykla bo ta mi sie podoba
Ad.4 Moja chodzi ładnie nic nie robilem oprócz płynów oleju przy niej od zakupu a co robil poprzedni wlasciciel niewiem ja nienazekam jezdze na codzien w rasy i po miesicie
oc mniejsze z racji wieku w pzu spala 8 gazu co wiecej niewiem co chcesz wiedziec
Jesli chcesz kupic musisz sie liczyc z wkladem pienieznym jakim to zalezy co kupisz i ile na to wydasz
  
 
Zależy do jak idealnego stanu chcesz doprowadzić i jakie elementy musisz zrobić...
Jak wiesz, ja moją składam z dwóch.
Jeśli chodzi o 900 to bardzo przyjemny silniczek, mało pali i całkiem dobrze się zbiera
Ceny...zależy od sprzedającego...ale od 500 do nieskończoności
Myśle ze powinieneś wziąć tą co tam na szrocie stoi i kupić drugą, jakiegoś szrota nawet na numery i papier.
Jeśli chodzi o wersje, to było sporo różniących się głównie detalami, ale podstawowe to zwykła, special i special z klapą z tyłu otwieraną razem z szybą.
Specjale różniły się listewkami chromowanymi dookoła auta.
Silniki w jedynkach były tylko 900
Pozdrawiam
  
 
Jezeli troche zadbasz o auto odwdzieczy Ci sie ono bezproblemowa eksploatacja i smiganiem az milo....podstawowa sprawa to podwozie i elementy mocowania zawieszenia. Jezeli sa zdrowe-brac-reszte dokompletujesz

Auto potrafi palic np 5-6 litrow po miescie [benzyny!!!] dlatego ja np nie montowalem LPG bo nie bylo sensu...

Przyspieszenie zadowalajace, potrafi rozpedzic sie do 160 licznikowego.[przynajmniej moja ]

ceny czesci groszowe.

polecam!!!

Wbrew pozorom duzo miejsca w srodku.
bagaznik pojemny

pozdrawiam!!!



-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Z tyłu generalnie jest tyle miejsca co w kancie...bagażnik też faktycznie porządny...POLECAM
  
 
Cytat:
2005-01-18 13:28:13, Wujek-Kajtek pisze:
Z tyłu generalnie jest tyle miejsca co w kancie...bagażnik też faktycznie porządny...POLECAM




fucktycznie miejsca z tylu wbrew pozorom jest w ch......!!!!!!!!!!!!

docenilem to ze swoja............

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Dzieki z Odpowiedzi.
Pozdrawiam. Carv.