Sprezyny od traka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich klubowiczow jestem tu nowy i dopiero zaczynam wchodzic w klimaty rajdowe mam pytanko ile trzeba uciac sprezyny od traka zeby kola BYLY rowno z nadkolami i czy to lepiej utwardzi kaszla niz sprezyny uciete i wsadzone gumy
  
 
masz artykułów o zawieszeniu kupe i nie wyciągnąłęś zadnych wniosków
spręzyny od trucka nie są rewelacyjne "widnek" ma takie i moim zdaniem jest to straszna lipa , osobiście polecam oddać sprężyne do przyciecia i zahartowania w profesjonalnym zakładzie
  
 
a ile takie cos kosztuje a sprerzyny trakowskie ile
  
 
Za sprężynę z trucka diesla (najtwardsza) płaciłem coś ok 50zł.
A ile hartowanie kosztuje nie wiem.
Pamiętaj że ważniejsze sa amortyzatory.
  
 
40zł hartowanie
  
 
musze nad tym hartowaniem pomyslec a gdzie cos takiego mozna zrobic
  
 
aha a ile tzeba obciac te sprezyny od traka
  
 
To zależy jaką chcesz wysokość. Ja bym te dwie połówki przyciął o 3/4 zwoja.
  
 
widynek, i layer mają spręzyny z poloneza trucka, mają one oznaczenia na zwojach trzy brązowe kreski i jedna zółta( czy jakoś tak) i są one średnio twarde, ale twardsze niż maluchowe ( minimalnie ale twardsze) ja mam sprężyne z poloneza trucka diesla z jedną oznaczoną kreską na zwoju koloru zielonego, tylko tak oznaczona spręzyna pochodzi z poloneza trucka diesla, i jest gwarantowana że ma największą twardosć, większej twardosci nie ma sensu wkładać, bo trudno będzie ze znalezieniem amortyzatora który nam taka spręzyne wytłumi. Mówiłem widynkowi żeby kupił z diesla, to sprzedawca mu wmówił ze ta z czterema oznaczeniemai ( tylko truck) że to jest z diesla i że to jest najtwardsza, a prawda jest że truck diesel ma oznaczenie na środkowym zwoju zieloną kreske.
Tniesz spręzyne w połowie, przypasowywyujesz, ewentualnie, docinasz eksperymentalnie na troszke krótszą.
  
 
widynek, i layer mają spręzyny z poloneza trucka, mają one oznaczenia na zwojach trzy brązowe kreski i jedna zółta( czy jakoś tak) i są one średnio twarde, ale twardsze niż maluchowe ( minimalnie ale twardsze) ja mam sprężyne z poloneza trucka diesla z jedną oznaczoną kreską na zwoju koloru zielonego, tylko tak oznaczona spręzyna pochodzi z poloneza trucka diesla, i jest gwarantowana że ma największą twardosć, większej twardosci nie ma sensu wkładać, bo trudno będzie ze znalezieniem amortyzatora który nam taka spręzyne wytłumi. Mówiłem widynkowi żeby kupił z diesla, to sprzedawca mu wmówił ze ta z czterema oznaczeniemai ( tylko truck) że to jest z diesla i że to jest najtwardsza, a prawda jest że truck diesel ma oznaczenie na środkowym zwoju zieloną kreske.
Tniesz spręzyne w połowie, przypasowywyujesz, ewentualnie, docinasz eksperymentalnie na troszke krótszą.
  
 
widynek, i layer mają spręzyny z poloneza trucka, mają one oznaczenia na zwojach trzy brązowe kreski i jedna zółta( czy jakoś tak) i są one średnio twarde, ale twardsze niż maluchowe ( minimalnie ale twardsze) ja mam sprężyne z poloneza trucka diesla z jedną oznaczoną kreską na zwoju koloru zielonego, tylko tak oznaczona spręzyna pochodzi z poloneza trucka diesla, i jest gwarantowana że ma największą twardosć, większej twardosci nie ma sensu wkładać, bo trudno będzie ze znalezieniem amortyzatora który nam taka spręzyne wytłumi. Mówiłem widynkowi żeby kupił z diesla, to sprzedawca mu wmówił ze ta z czterema oznaczeniemai ( tylko truck) że to jest z diesla i że to jest najtwardsza, a prawda jest że truck diesel ma oznaczenie na środkowym zwoju zieloną kreske.
Tniesz spręzyne w połowie, przypasowywyujesz, ewentualnie, docinasz eksperymentalnie na troszke krótszą.
  
 
a czy tesprerzyny pasuja do malaka to znaczy sa na szerokosc dobre
  
 
Pasują bez problemu.
  
 
hmmm, ciekawe jak to sie bedzie sprawowalo w dziku?? hehe trzeba sprobowac
  
 
w poniedzialek kupie takie sprezyny i przetestuje pozdro
  
 
No i tak będzie najlepiej
Każdy lubi co innego więc trzeba próbować różnych rozwiązań.
  
 
a miedzy sprezyny wsadzac gumy czy nie

  
 
bo ja w maluchowskich mam te gumy chodz nie wiem poco sa chyba do wzmocnienia
  
 
Cytat:
2003-11-08 19:01:07, rabbit pisze:
a miedzy sprezyny wsadzac gumy czy nie




między spręzyny nic nie wkładaj bo sie nie zmieści, bo troszke skrzynia przeszkadza, ale między zwoje możesz sobie włożyć te gumy ktore mają za zadanie zmienić prace spręzyn np. 5 zwojowych w spręzyne 4 zwojową z zachowaniem tej samej długości- wysokości.
a jak wiadomo im spręzyna śrubowa jest krótsza tym twardsza, więc to jest takie tanie rozwiązanie, jak utwardzić coś bez skracania
pamiętaj żeby spręzyny obciętymi końcami włożyć w wahacze a gumki właśnie w dół, czyli w wahacz, w ostatni zwój przy obcięciu.
Pozdro
  
 
dzieki za wsztstkie wypowiedzi a srode kupuje sprezynki i zakladam do scigacza