Jak zagiąć drogówkę?-dyskusja o policji

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!
Pomyślałem sobie, że fajnieby było powymieniać się uwagami jak ustrzec się mandatu, gdy nas już złapią. Jakies fajne bajki, które mozna im wcisnąć ( oczywiście sprawdzone). Tylko nie piszcie o dawaniu w łapę. To to akurat każdy potrafi. No chyba że ktoś dał złowtówke i pojehał he he.

Mówiąc szczerze z uwagi na charakter mojej pracy (instytucja państwowa) oraz to że jestem "biednym studentem" raczej nie traktują mnie zbyt srogo. Zazwyczaj kończy się na pouczeniu.

Jakieś dwa tygodnie temu na lotniksu Okęcie szukając miejsca parkingowego (zeby nie płacić) wjechałem na parking dla VIPów. Wszystko byłoby dobrze gdybym nie przejechał wzdłuż po pasach dla pieszych. Kapnąłem się, że to miejsca dla Vipóv i chciałem wyjechać. Niestety było już za późno. Patrzę a tu pies idzie w niebieskiej kurteczce i oczywiście halt!!!! Była okazja do ucieczki, ale ja wolę być fer jeśli chodzi o władzę.
Sprawdził dokumenty, przyczepił się do ubezpieczenia (niezauważył daty)... no i oczywiście zacytował punktację i wysokośc mandatu z taryfikatora. Ku..wa: 5 punktów i 250 zł.
Mówię ja pier..lę!!!!! Az tyle??? Ja bidny student, itd. itp.

Skończy ło się na pouczeniu i jeszcze laskawie wskazał mi drogę na parking.
Dzięki temu mam zerowe konto punktowe i brak manadatów (oprócz tych sprzed 3 lat).hihihihiii

Pozdrawiam.