światła w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Powiedzcie proszę jakie stosować żarówki H4 dla polepszenia wydajności świateł.
Jakiej mocy halogeny można zamontować aby nie obciązać zbytnio akumulatora
  
 
Było 2^2107(czy coś koło tego) razy...
Można np. wsadzić żarówki Blue Vision Philipsa. 100/90W osobiście nie polecam, bo nie są dopuszczone do ruchu i słyszałem o zabraniu za to dowodu.
  
 
ja mam u siebie wlasnie niebieskie zarowki ( moze byc philipsa jak pisal krzemowy ale nie polecam ).Roznica jest oszalamiajaca w jasnosci swiatla.Co do halogenow to najczesciej spotykane to 55 W ale zbytnio nie pomagaja podczas mgly.Ja mam u siebie zalozone cos na podobe soczewkowych 100W.Nie narzekam na wydolnosc alternatora.
  
 
ja w chalogenach mam 130w i przepala bezpieczniki i ma pytanie co trzeba zrobic zeby nie przepalalo a swiatla 55w
  
 
zrob sobie porzadna instalacje do halogenow na bezpieczniku 25A, pewnie podlaczyles pod bezpiecznik 8A albo 10A jak tak to sie nei dziw jedna lampa 130W zasilana napieciem 12V pobiera 10.8A

Chyba znasz wzor na moc? P=U*J / [W]=[V]*[A] / ?
  
 
stary 25 mi sie topila no raczej plastik
  
 
ja mam zwykłe żaróeki 90/100W na przekaźnikach i generalnie wiecej widać, jest jaśniej.... ale gdy droga jest mokra swiatło odbija sie od jezdni czy wsiąka czy jakoś tak- w praktyce gdy pada deszcz nic nie widać.
dowody za to zabierają - nie mozna ich uzywać w Europie. cholernie oślepiają i wkurwiają.
  
 
A jakie światła najlepsze do maluszka??? bo chyba muszę zmienić bo odbłyśniki to już mało odbijają :/ . Kumpel mi mówił żeby kupić lampy do H4ek i przekaźnik do tego. Co o tym myślicie? A nie dało by się wsadzić H7ek? tak jak w nowych autach?? Czym się różnią H4ki od H7ek??
  
 
Cytat:
2004-01-09 13:51:48, Baran pisze:
ja mam zwykłe żaróeki 90/100W na przekaźnikach i generalnie wiecej widać, jest jaśniej.... ale gdy droga jest mokra swiatło odbija sie od jezdni czy wsiąka czy jakoś tak- w praktyce gdy pada deszcz nic nie widać. dowody za to zabierają - nie mozna ich uzywać w Europie. cholernie oślepiają i wkurwiają.


mówisz o niebieskich Philipsach czy wogóle o 90/100??
  
 
Ja mam w swoim 127 H4 90/100
Jak wiadomo 127 mk1 ma reflektory z malcuha i powiem wam,ze roznicy ma krotkich nie ma w zasadzie zadnej.
Ale za to jak wlacze dlugi swiatla to widze jaaaasnosc.
Jakos nie zauwazylem zpasku wydajnosci alternatora, nie pala sie bezpieczniki.
Ale mysle,ze i tak w najblizszym czasie bede myslal o halogenach
  
 
wlasnei załozyłem 90/100 ale białe...
i tak jak kolega mówi, niewiele jasniej na krutkich, no moze światełko świeci ładniejszym bielszym kolorem, na długich nie pojeździłem bo w miescie, snieg i mokry aswalt odbija wiec nie widzę narazie róznicy.... aha mam starszego typu reflektory, marwię się o odblaski, bo na nich pisze 40/45W ale słysząłem ze nie ma problemu, nie wypalają sie...
wyjezdzam w dłuzszą trasę i bede latal tez nocą maluchem wiec w poniedziałek zdam relację...
  
 
i powiem tak... jest różnica jak dla mnie zadawalająca...
mijając kolesia z naprzeciwka jadącego, widze wreszcie pobocze koło niego... nie zgaduję gdzie przebiega pobocze...
a długie?? jak by to powiedzieć...
kierowcy z naprzeciwka chetniej i wcześniej zmieniaja światła z drogowych na mijania... zastanawiam się dlaczego??