| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-01-30 21:02:01 kto wie jak w prosty sposób sprawdzić "płaskość"głowicy po zdjęciu - przed wymianą uszczelki. |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2005-01-31 08:54:12 Nie sprawdzać, tylko po zdjeciu oddać prosto do planowania. |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-01-31 15:43:43 jajco czy ty masz zakład planowania głowic??????????????? |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2005-01-31 15:44:59 Nie Ryśku-Pyśku z Dzierżoniowa, tylko dobrze ci radzę...
[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2005-01-31 15:50:00 ] |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-01-31 16:15:51
hehe, przyznaj się JACO, siedzisz i planujesz wieczorami ))
Tom |
Jadzwin Espero 2.0T / NUBIRA ... Krakow | 2005-01-31 16:34:22 Papierkiem sciernym na deseczce
A tak powaznie planuj glowice. To zaden koszt a przynajmniej nie masz niepotrzebnego stresu... Pozdr Jadzwin |
LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2005-01-31 16:40:18
widze tu zaczatki malego romansu na forum |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-01-31 17:53:34
No, uwazaj Jajco, bo Rysio chlopakow na Ciebie nasle |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2005-01-31 18:28:35
KuLodzik... nie fikaj |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2005-01-31 20:38:56
Mi kumpel opowiadał ze sprawdzał sobie na takim stole sam... tylko ze uprzednio posypał ten stól jakims tam proszkiem... (o gr. ziaren podobnych do talku-pudru jak kto woli) ponoc widac jak na dłoni... A i tak po 3 miesiącach mu wyj.....ło uszczelke bo załował 120zł. na planowanie.. to w ten oto sposób pozbył sie 250. Ja tez sobie pozałowałem.. jak remontowałem silnik samodzielnie.. po przejechaniu 3 tys.km ledwo po dotarciu uszczelka poszła sobie razem z płynem chłodniczym na... spacer i kolejne 250zł. razem z nimi... |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-01-31 21:56:34 u nas w bydzi planowanie kosztuje 40zl...skad Wy macie te ceny? |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2005-02-01 18:23:18
Wmoim przypadku cena za planowanie obejmuje: Demontaz, transport głowicy do wtyspecjalizowanego warsztatu, planowanie, przywóz spowrotem do mechanika, montaz i uszczelka. Za kazdym razem dodają tez nowe sruby do głowicy. I przyciągają głowice w taki sposób, ze nie trzeba jej dokrecac po przejechaniu ilus tam kilometrów. W polonezie wymieniłam pierwszy raz sam uszczelke bez planowania, drugi raz mechanik zrobił to za mnie i planował gł. Przejechałem juz 15 tys i jest spokój. |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-02-01 21:19:05 właśnie zdjąłem głowicę 1.5DOHC.Bez wstępnego sprawdzania płaskości widać że trzeba ją planować.Takiego "syfu"-to co zostało z uszczelki +brud-osad z płynów chłodzących to się nie spodziewałem.Trochę silników znacznie większej mocy to widziałem ale mój koreańczyk to szczyt wszystkiego.Nasze zachwalane Borygo i Petrygo (ekologiczne)to niezłe 'gówno:skoro po wymianie zgodnie z zaleceniami -zatyka kanały chłodzące-na styku uszczelka-korpus-głowica. Natomiast znalazłem w głowicy otwór płynu chłodzącego który nie ma odpowiednika w uszczelce starej i nowej którą kupiłem.Po co on jest?W głowicy płyn wypłukał kanał między tym otworem a kanałem obok typowym dla przepływu płynu.Praktycznie to nie przeszkadza ale po co ten otwór tam jest skoro nie ma swego odpowiednika w uszczelce.Jest zaślepiony po założeniu uszczeliki.Jutro daję głowicę do planowania.Koszt to 45 zł.Co do śrub to w wielu autoryzowanych serwisach Daewoo i Opla -pytają a po co chce pan je wymieniać?I teraz już sam jestem w kropce-po co je chcę wymieniać.?? |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-02-01 21:23:43 właśnie zdjąłem głowicę 1.5DOHC.Bez wstępnego sprawdzania płaskości widać że trzeba ją planować.Takiego "syfu"-to co zostało z uszczelki +brud-osad z płynów chłodzących to się nie spodziewałem.Trochę silników znacznie większej mocy to widziałem ale mój koreańczyk to szczyt wszystkiego.Nasze zachwalane Borygo i Petrygo (ekologiczne)to niezłe 'gówno:skoro po wymianie zgodnie z zaleceniami -zatyka kanały chłodzące-na styku uszczelka-korpus-głowica. Natomiast znalazłem w głowicy otwór płynu chłodzącego który nie ma odpowiednika w uszczelce starej i nowej którą kupiłem.Po co on jest?W głowicy płyn wypłukał kanał między tym otworem a kanałem obok typowym dla przepływu płynu.Praktycznie to nie przeszkadza ale po co ten otwór tam jest skoro nie ma swego odpowiednika w uszczelce.Jest zaślepiony po założeniu uszczeliki.Jutro daję głowicę do planowania.Koszt to 45 zł.Co do śrub to w wielu autoryzowanych serwisach Daewoo i Opla -pytają a po co chce pan je wymieniać?I teraz już sam jestem w kropce-po co je chcę wymieniać.?? |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-02-01 21:27:35 przepraszam-ale coś się dzieje z siecią- |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2005-02-01 21:33:42 Rysiek ciesze się ,że poszedłeś po rozum do głowy.
Nikt nie jest tu dla Ciebie złośliwy, chcemy poprostu uchronić Cię przed powtarzaniem cudzych błędów. Co do Borygo/Petrygo to już wcześniej ostrzegałem Was przed w/w specyfikami. Niedość że zatykają kanaliki płynu chłodniczego, to działają dość destrukcyjnie na same uszczelki. Polecam koncentrat Shell'a. Co do śrub, to mechanicy ASO zalecają wymianę śrub co drugie zdjęcie głowicy. [ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2005-02-01 22:46:12 ] |