| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-07 22:08:06 objawy zapowietrzonych hamulców. zacznij od tego.
bo głównie hamuje przód. tył podczas hamowania jest silnie odciążony i gdyby hamował mocniej, za każdym razem tylne koła by sie blokowały. |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-07 22:10:29 poza tym hamulce musza sie dotrzeć, i to moze byc powód miekkiego pedału. jednak odpowietrzenie nie zaszkodzi. |
kwanster E36 318i Rzeszów | 2005-01-09 17:47:08 a jak wygląda samoregulator i jak się go powinno wyregulować (byłem przy mątażu, powinienem skojarzyć)? Może coś przeoczyłem.
Aha jedno z kół gorzej hamuje na ręcznym hamulcu |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-01-09 18:41:48 no to jeżeli linki masz równo napięte to źle wyregulowany jest regulator. jest to zębatka ze śrubą w środku (znajduje sie na dole szczęk przy cylinderku) którą można wkręcać i wykręcać. a ustawiony musi być tak aby bęben w miare ciasno wszedł na szczęki jednak tak aby one nie stawiały oporu podczas kręcenia bębnem |
kwanster E36 318i Rzeszów | 2005-01-09 20:19:35 czyli regulator oraz regulacja przy dzwigni hamulca ręcznego (nakrętka z kontrą) są odpowiedzialne za sprawnosc hamulca ręcznego. CZy tak? |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-01-09 22:16:15 owszem tak ale jak masz zabardzo naciągnięte linki to będzie dupa z ręcznego. |
kwanster E36 318i Rzeszów | 2005-01-09 22:38:53 wasze wypowiedzi dużo mnie uświadomiły w sprawie mojego problemu.
z góry wam dziekuje. |
kwanster E36 318i Rzeszów | 2005-02-03 09:01:45 problem już rozwiązałem
Po wymianie szczenk hamulcowych miałem źle wyregulowany rozstaw szczenk za pomocą regulatora. Okazało się że musiałem jeszcze podciągnąć linki do ręcznego bo toczyłem bębny i średnica się zwiększyła. Teraz wszystko działa ok |