Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2005-01-19 20:02:39 Wystarczy, że poprawisz niedoróbki fabryki i zrobisz dobrze remont. Nic więcej nie trzeba robić. Napewno bedzie dobrze śmigał. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-01-19 20:07:53 Panowie z pewnej firmy tuninkowej chca wyrwac kase i tyle - mozesz uchylic rabka tajemnicy i podac jej nazwe?
Faktem niezaprzeczalnym i starszym od wegla jest, ze dwoja nie lubi wysokich obrotow. Kropka. |
![]() FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2005-01-19 20:09:37 zgłaszam się na ochotnika i pierwszy stanę z Tobą na starcie jak złoże swoje 2.0. ![]() |
PAGAN Wwa | 2005-01-19 20:27:26 pytanie jest zasadnicze. wkladac tyle kasy i czasu w silnik, ktorego zycie jest juz po drugiej stronie grobu tylko po to, aby wyscignac jakiegos patafiana na 1/4 mili lub zrobic nim 20000km? moja opinia jest taka, ze tak jak wyzej dupy sie nie nasra tak silnik, ktory ma 20 lat pracy nie bedzie smigal dlugo dajac satysfakcje wlascicelowi, jesli ten bedzie go katowac.
ja wlasnie zbieram zniwo szalenczej jazdy z pragi do warszawy wlasnie 2.0 i do tej pory nie pozbieralem silnika do kupy. 20 letnie dohc sa dobre do eleganckiej jazdy w miare zwawej przy czasowym uzyciu wiekszej mocy w sytuacjach zagrozenia. jesli przeprowadzi sie mu kosztowny remont na oryginalnych czesciach bedzie jezdzic dlugo, jesli sie go nie nadwyreza pod warunkiem, ze zlozy go ktos kumaty, a nie mechanik gawedziarz. rada ode mnie: daruj sobie takie cele. |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2005-01-19 20:27:33 te 20 KM spokojnie i bez najmniejszego zająknięcia wytrzyma (wkońcu Volumex miał bodajże 140KM a konstrukcją dołu silnika to się nie różnił)
Ja u siebie troszkę namieszałem, głowica przerobione kanały dolotowe i wydechowe, obrobiona jest komora spalania (praktycznie na wysoki połysk) splanowana głowica (nie pamiętam już ile mm - ale docelowo miał być stopień sprężania ok 9,5) do tego parę innych drobiazgów jak wydech i dolot ... Jeszcze go nie "shamowałem" bo mam za mały przebieg po poskładaniu silnika, ale jak tylko dokończę resztę poprawek napewno pochwalę się wykresem ![]() |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-01-20 00:15:56
na razie zatrzymam to w tajemnicy ![]() ![]() Ps. wlasnie tez slyszalem ze dwojka nie lubi wysokich obrotow ![]() ale co na to poradzic?? |
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2005-01-20 00:21:24
mógł byś to poprzeć jakimiś jednoznacznymi i niezaprzeczalnymi dowodami , a nie tylko że jednemu panu to taki silnik wybuchł? Już pare razy się tu spotkałem z takimi teoriami że 1,6 lubi się kręcić, a 2,0 nie. I szczerze mówiąc też tak myślałem, jednak do czasu. Niestety cyfry mówią zupełnie co innego. [ wiadomość edytowana przez: cosmo dnia 2005-01-20 00:24:15 ] |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-01-20 00:22:47
czekam na priva bo jestem tym bardzo zainteresowany ![]() ![]() |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-01-20 00:24:23
to moze Ty rozszerzysz swoja teorię? ![]() |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-01-20 00:36:11
to chyba na tej trasie miales czesto wskazowke predkosciomierza oparta o 200kmh ![]() ![]() ![]() |
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2005-01-20 00:37:24 nie ma co rozszeżać.
Kartka, długopis, kilka wzorów z fizyki szkoły średniej i samo wyjdzie że.... Policz to się przekonasz ![]() |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-01-20 00:39:43
fizyke zakonczylem na szkole podstawowej (jak i chemie) - mam wyksztalcenie humanistyczne ![]() ![]() |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-01-20 00:44:27
Pijesz do mnie? |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2005-01-20 00:48:38 może jestem jeszcze młody i głupi, ale nie po to się wkłada lepsze silniki aby się bujac tak jak na ohv-ce, jeśli ktos nie ma zamiaru jej wykorzystywac to lepiej zostać przy serii, może lekko dłubniętej |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2005-01-20 00:55:21 powiem tak, może i 2.0 nie lubi wysokich obrotów (ze względu na długi skok tłoka) ale za to ja je uwielbiam no i parametry silnika nie ograniczają go do 3000obr ale pozwalają z głową wkręcać od czasu do czasu do prawie 6000obr, rozwalić się tak odrazu nie rozwali.
Wysadziłem dwójkę już dwa razy m.in. na 1/4 mili, teraz mam 3 silniczek który się kręci jeszcze lepiej niż 2 poprzednie ![]() Raz przekręciłem panewkę (ale prawie 200 poleciał ![]() ![]() Co do wytrzymałości - wiele razy tu pisano - remont po łebkach na szybkiego, drastycznie się odbije na trwałości tego silnika, ale jeśli ktoś to zrobi konkretnie to silniczek odwdzięczy się niezakłuconą pracą przez wiele koniokilometrów. |
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2005-01-20 09:56:29
To niestety jest tylko mit. 2.0 tak samo znosi wysokie obroty jak 1,6 czy 1,8. to są silniki z jednej serii i konstrukcyjnie identyczne. Większy skok tłoka wpływa nieznacznie na ociążenie wału TYLKO siłą bezwładności. Reszta pozostaje bez zmian. |
PAGAN Wwa | 2005-01-20 10:29:27
niespodziewalem sie takiej reakcji. a cos ty taki przewrazliwiony? faktem jest, ze nie darze was przesadna sympatia, po ostatnich nieporozumieniach, ale w tym wypadku nawet o tobie i twoich kolegach nie pomyslalem. nabierz dystansu do siebie. |