| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-01-22 14:39:07 Witam!
Mam podobny probelm, wyminiłem filtr paliwa. Problelem jest chyba hakość paliwa. Po zatankowaniu V-Power 95 problem znikł na 80%. A sprawdź może, jak już się przełączy na gaz, przełącz go zaraz na Pb i sprawdź czy wtedy problem też występuje. Bo u mnie znika. Nie jest to raczej wina gzu (u mnie), bo miałem tak jeszcze przed założeniem instalacji |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-22 15:07:00 Odczytaj kody samodiagnostyki, moze cos wywali |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-01-22 16:01:53 ja próbowałęm się podpiąć w warsztacie, ale im się nie udało. A w ASO to wiadomo co... ceny ho ho i zawsze tekst: "przez gaz - ale to było przed założeniem - eee tam, niemożliwe, na pewno przez gaz". Najciekawsze, że można było odczytac bierzące parametry pracy i wyglądały OK |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-22 18:20:02 Kielek na Walnym moze cos poradzimy |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-01-22 21:43:15 Trzymam za słowo Ja mam tylko złącze przy nogach pasażera... |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-01-23 16:27:29 Nic nie daje - jest to samo. A jest tam gdzieś czujnik ciśnienia paliwa?? może on nawala. Ale czemu tylko na zimnym
[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2005-01-23 16:28:02 ] |
grzesiekrbk FORD ESCORT FUN podhale | 2005-01-23 16:56:18 mialem dokladnie to samo ,zmienilem swiece,przewody,filtry,płykanie baku ,.,wszystko oryginal i nic dalej nie chcal palic i szarpal na zimno!
podejrzewalem immobilizer ale na ASO wychodzilo ze jest ok na ASO to sobie bywalem kilkakrotnie(nowy targ,kraków,tarnów),ale w koncy chlopaki w tarnowie wyczaili co jest nie tak (w miedzy czasie wymienilem "silnik"krokowy,sąde,przepływosciomierz powietrza(pozniej oddalem krokowca i przepływosciomierz,bo to nie to było przyczyną problemów),i zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej!! okazalo sie ze to był bładzacy prąd w skrzyni bezpieczników tj poprostu zanikał sobie na wtryskiwaczach bezynowych,pojawial sie i znikał! wyszlo to dopiero na kolejnym tescie na ASO i tak rada panów byla ,zmienic skrzynie bezpieczników(ASO560zł) i wiazke przewodów(ASO 590zł) niestety nie zgodziłem sie (bo juz za duzo wczesniej wydalem kasy i nic to nie dawalo albo dawalo tylko bardzo mało) i nie zmienilem tego co chcieli.,.,złaczyli mi na "krótko" bezpiecznik nr 13 i 19(w miedzy nie dali bezpiecznik 3A) i teraz jest OK pzdr |