Przerobki silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Jest tu ktos kto robil jakies przerobki silnika aby zwiekszyc jego osiagi typu planowanie glowicy itp itd?? Albo zna ktos jakas strone gdzie jest opisane co najlepiej zrobic? Chodzi o silnik 1,6 CVH
  
 
Obecny
  
 
liked to robił i ja też mam w planach
  
 
A co zamierasz albo bediesz przerabial???
  
 
mysle ze najtaniej wyjdzie ci obrobka glowicy za jakies 500-600pln i to da ci pare kucy i napewno odczuwalna roznice. Planowanie, polerka gniazd, kanalow dolot i wylot i bedzie gites Do tego wydeszek i dolocik. Oczywiscie robiac to wsio profesjonalnie wyjdzie ci ze 2 tys ale napewno mozna taniej
  
 
Jezeli chodzi o plantowanie glowicy to mam to za okolo 70-100 zl zalezy jak zagadam i od humoru znajomego! A czym polerowac gniazda?? Normalnie jakims papierem czy jak?? A jak zrobic przelotowy wydech i zeby nie byl za glosny?? Wystarczy tylko ostatni tlumik zostawic a reszta to rura??
  
 
zalezy ile chcesz na to przeznaczyc tak jak wcześniej ktoś wspomniał obrobka głowicy poprzez polerke aż po rozwiercenei kanałów zalęzy naco ciebie stać zmieic gaźnik jak masz zwykły na taki jak miał xr3 a jak masz więcej kasy zapodać dwa dellorto dhla 40 wystarczą(bądz webery dcoe czy solexy) przelotowy wydech i pucha np K&N na gaźnik wypolerować denka tłoków zmiei popychacze na mechaniki jak chcesz go wysoko kręcić wałek sportowy najlepszy był by kenta pipera ew. burtona tai silnik z gaźnikami jest o potencjale 170-200 czy nawet więćej zależy wszystko ile chcesz na to przeznaczyć



sory za błędy jeżeli takowe się pojawiły
  
 
Potencjal 170 - 200 czego? Koni mechaniczncyh? Powiem szczerze, ze ciezko bedzie uzyskac taka moc z wolnossacego silnika.
  
 
to jest całkiem możliwe, ale przy ogromnym nakładzie finansowym i żywotność silnika drasycznie spada
  
 
mysle ze najlapiej zanies ta glowice do jakiegos zakladu i niech wypoleruja co sie da. Tylko nie do tunigowego a takiego co sie specjalizuaj w glowicach. Zrobia ci to taniej i te pare kucy bedzie. Poweim ci ze samo splanowanie glowicy troszke wiecej niz normalnie sie to robi jak np uszczelka wystzreli to juz jest odczuwalne. Mi kolezka dawal namiary na ziomka co za jak pisalem 500-600 pln obrobilby glowice w moim. FULL polerka i cos tam jeszcze. Wydech mozesz sobie zrobic przelot i zalozyc tlumiczek z silencerem. Inaczej to nie wiem jak to w miare nieglosno wykonac Sama glowica mysle ze do 10KM przy zdrowym silniku moglaby dac
  
 
kolego toradek - daj mi pare dni to ci znajde i 250 KM takie silniki wolnossące (1.6 cvh)
  
 
ale tak jak wspomniał saintadamus nieędzie to tanie i raczej nienadajace się do jazdy na codzień ale do 170 można zrobić tak coby dało się jeźdizć po ulicach polecam poczytać co robią z tych silników w UK
  
 
Powiedzmy ze na poczatek mial bym 1000 zl. Co za to najlepiej zrobic????
  
 
a to jest xr ?? za 1000zł zrob głowice jak masz zwykły gaźnik to zmień go razem z modułem zapłonowym od xra i daj gaźnik do "tuningu" tzn mozesz go tez troszke podpolerować i powymieiać wnim coniego ewntualnie wydech ale starczy ci na taki z staowych rurek pozdr
  
 
Jest to zwylky 1,6 CVH na weberze dwugardzielowym a zaplon mam z modulem elektronicznym bez przerywacza. Wydech mam od samego kolektora idzie rura a na samym koncu mam tlumik srodkowy od TICO nie wiem czy byl to dobry pomysl ale nie jest za glosno no i fanie chodzi! A czy nie blokuje mi on mocno spalin? A jakie swiece najlepiej zapodac?? Jakies dwuelektrodowe??