Jakie Audio do Golfa III

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałem się zapytać czy jest może osoba która pomogla by mi z dobraniem sprzętu audio do golfa III. Interesuje mnie wciśnięcie sprzętu do 2000 + 600zł(radio) takiego żeby ziemia skakała.

Nie znam się zbytnio, dlatego prosze o pomoc. Interesuje mnie również tzn. "DB Drag" ale jak i równiez jakość.
Dużo słyszłem o obudowach typu bass reflex i chciałbym właśnie ich użyć.

Głośniki pewnie jakieś 30! ale nie jestem pewny słyszłem troche że Hertz daje sporego kopa z dobrym wzmacniaczem.

Chciałbym osiągnąć na "db Drag" przyzwoity wynik tj. 145 db może troche mniej.
(w tym konkursie chodzi o ciśnienie i to jest właśnie to o co mi chodzi)

Prosiłbym również o jakiś 1 wzmacniacz do tego sprzętu albo nawet 2 wzmacniacze. I główną jednostkę sterującą tym czyli radio najlepiej z mp3 tak do 500 zł.
( a tak wogule to powiem że nic nie mam a chciałbym zrobić super nagłośnienie)

Myśle o wpakowaniu 3 albo 2 subwoferów.

"Czytałem gdzieś o gościu (chyba polo) co wpakował 3 głośniki Hertz Es 250 chyba w jednej obudowie z 3 otworami bass reflex i podpięte do tego 2 wzmacniaczy i że to mu chodziło że ludzie wychodzili z domów patrzeć jak stał na światłach."
chodzi mi o cosik podobnego.

I do tego jakiego jeszcze pasowało użyć kondensatora ??
i wytłumienie. Zeby móc delektowac się dobrym dzwiękiem tyle trzeba tych żeczy wmątować ze przekichanneeeeee. Dawniej myślałem zę radio kawałek głośnika i muza może lecić a teraz szkoda mówić....

Z całego serca Dziękuje za wszystkie pomocne odpowiedzi. i za czas spedzony próbując pomóc. Dawid

Wyzwanie godne nagrody Nobla . Wiesz dlaczego są oddzielne zawody Sound Off i DB Drag? Bo jeszcze nikomu nie udało połoczyć się tych dwóch kierunków i do tego za kwotę, którą można wydać na samo wygłuszenie..To jest raczej nie do osiągnięcia. Zacznij od jakiegoś prostego systemu a z czasem będziesz ewoluował w kierunku zwiekszenia ciśnienia w samochodzie.