Przelozenie silnika XR3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wtam mam prosbe o info na temat silnika Ford XR3 EFI 1,8L 105 Ps czy byl sterowany mechanicznie czy za pomoca komputera lub za pomoca modulu. silnik jest z 5 biegowa skrzynia biegow skrzynia, jest z osprzetem a skrzynia jest walnieta. ja mam forda escorta hatchback 1992, 1391cm3 pjemnosci na jednopunktowym wtrysku, i u mnie jest 4 biegowa skrzynia biegow ale z tym cos bym wymyslil, dpoiero sie zaczynam tym bawic dlatego prosze o info. Polubilem swoje autko podoba mi sie dlatego chce zeby bylo jeszcze lepsze silnik jest za 100 euro jak sie okaze ze beda papiery to chyba wezme. wstawilbym tez zdjecie tego silnika ale nie wiem jak... Pzdr Lukasz
  
 
spróbuj tutaj a potem lika wklej do forum
  
 
  
 
Według mnie silnik na zdjęciu to 1.6i CVH 8 zaworów na wtrysku wielopunktowym. Silnik 1.8 to miał 16 zaworów.
  
 
moze byc tak ze poskladal troche z tego troche z tego?? taka informacja mnie zastanawiaer Motor wird als Bastlermotor versteigert....
  
 
Tak jak pisałem 1.8 to jednostka 16 zaworowa typ ZETA. W essim nie było 1.8CVH jedynie w sierze. Ten na zdjęciu to 1.6i CVH 105KM w 100%.
  
 
a jak z jednostka sterujaca wyglada sprawa : komp, mechanicznie czy jakis modul. sory za niewiedze....pzdr
  
 
nie no ten silnik na zdjęciu to napewno nie jest 1.8 16v

a to żeby poskładać trochę części z takiego a troche z takiego jest niemożliwe....konstrukcja jest całkiem inna

[ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2005-01-28 22:27:21 ]
  
 
dziek, a co ze sterowaniem??
  
 
1.6 CVH najprawdopodobniej, a literki EFI mowia same za siebie - Electronic Fuel Injection, czyli wtrysk - wilopunkt sterowany za pomoca ECC, czyli komputerka.
  
 
ten silniczek z fotki to napewno jest 1,6 efi 105Km 1,8 byl zetec na 2 walkach jak juz nizej napisano......i z cala pewnoscia jak mowi toradek, jest potrzebny do niego komp z racji wielopunktu
  
 
dzieki za pomoc
  
 
Cytat:
2005-01-29 09:48:48, liked pisze:
ten silniczek z fotki to napewno jest 1,6 efi 105Km ...



A właśnie że nie, bo efi były tylko w 2 wersjach: 102 i 108 KM (RJA i RJB), w zależności, czy z katem, czy bez. 105 miał XR3i na "Boshu"


[ wiadomość edytowana przez: artecki dnia 2005-01-29 16:41:53 ]
  
 
Cytat:
2005-01-29 16:41:09, artecki pisze:
A właśnie że nie, bo efi były tylko w 2 wersjach: 102 i 108 KM (RJA i RJB), w zależności, czy z katem, czy bez. 105 miał XR3i na "Boshu" [ wiadomość edytowana przez: artecki dnia 2005-01-29 16:41:53 ]



i byly jeszcze LJF i LJ(x) - tego drugiego nie pamietam pierwszy z katem drugi bez i na bank 77KW 105PS
  
 
Ja wymieniłem kupiłem silnik w ciemno za 300PLN na allegro z tym że ten ma chyba wspomaganie jak dobrze widzę ..
cóz moge powiedzieć , nawet jak jest do tego komp to sam nie wżucisz , a założenie z wtryskiem i komputerm zaboli Cie finnasowo..;-( ja zrezygnowałem wzuciłem gażnik i jestem zadowolony ale jeśli ty masz wtrysk to może łątwiej będzie Ci przemontowac wtrysk od tego
Ogólnie rzyczę powodzenia jeśli się zdecydowałeś..