Drzwi kierowcy i pasażera oraz SC 804 -> pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć !

Co prawda nie wyjechałem jescze na ulicę bestyjką, jestem ciągle w trakcie załatwiania wszystkich formalności, a już pojawiły gnębiące mnie pytania.

Mam problem z drzwiami od strony kierowcy. Czytając wcześniejsze posty na forum zauważyłem że macie podobne problemy jednak o innej naturze.
Chodzi mi o klamkę, aby otworzyć drzwi kierowcy trzeba bardzo mocno podnosić klamkę, stawia ona bardzo wyraźny opór dopiero po użyciu znacznej siły drzwi otwierają się. Nie chodzi tu raczej o zimno gdyż auto jest garażowane. Podobny problem jest z drzwiami pasażera za kierowcą. Prawa strona samochodu otwiera się prawidłowo.. Macie jakies dobre rady dla mnie ?

Jescze mam pytanko odnośnie systemu audio mam radio Philipsa SC 804. Czy ktoś z użytkowników wie może czy w radyjku tym jest wyjście na wzmacniacz w formie CHINCH.

Z góry dzięki za odpowiedź
Miłęgo weekendu.

Ciągle oczekujący na pierwszą jazdę...
Gridley
  
 
W radiu nie ma wyjscia na wzmaciacz niskiej czestotliwosci(chinch).Jedynym rozwiazaniem jest wzmacniacz z wejsciem wysokiej czestotliwosci,wtedy sygnal do wzmacniacza ciagniesz bezposrednio z wyjsc na głosniki.
Pozdrawiam.
  
 
Też tak miałem z tymi drzwiami - nie odbijał do końca zamek, porządnie nasmarowałem i po kłopocie.
  
 
Hmm tylko że zamek jako tako mi odbija. Najgorsze jest to jakiej siły trzeba użyć to otwarcia drzwi, to dosłownie przyprawia o zawroty głowy...

Może spróbuję rozebrać jakoś te drzwi i może dojdę co tam jest grane, z góry dzięki za rady i czekam na kolejne poradowe posty.


  
 
Cytat:
2005-02-05 22:05:20, Gridley pisze:
Hmm tylko że zamek jako tako mi odbija.



O to właśnie chodzi - u mnie też tak było. Sprawdź to - wejdź od strony pasażera i pociągnij do góry blokadę zamknięcia drzwi kierowcy, a następnie otwórz te drzwi z zewnątrz (powinny lekko się otworzyć) - po prostu mechanizm się zapiekł i nie wybija do końca.
  
 
Cytat:
2005-02-06 20:22:42, gregos pisze:
O to właśnie chodzi - u mnie też tak było. Sprawdź to - wejdź od strony pasażera i pociągnij do góry blokadę zamknięcia drzwi kierowcy, a następnie otwórz te drzwi z zewnątrz (powinny lekko się otworzyć) - po prostu mechanizm się zapiekł i nie wybija do końca.



Lub raczej wyrobił się taki plastikowy element w zamku drzwi. Musisz zdjąć boczek i delikatnie go opuscić w dół kręcąc (kiepski dostęp do niego i jeśli masz dłonie wielkości bochenka chlega to nici z tego )
  
 
Witam Generalnie polecam zrobić konserwację mechanizmów we wszystkich drzwiach . Tapicerkę ściąga się łatwo z klamkami też nie ma problemu , a przy okazji może coś innego da sie poprawić . Przesmarować , podokręcać etc. Odkręć klamki i sprawdź czy elementy plastikowe się nie powyrabiały.Miałem podobne problemy , ww zabiegi przyniosły oczekiwany efekt .Lepiej zapobiegać niż leczyć
  
 
Cytat:
2005-02-05 15:25:52, Beton pisze:
W radiu nie ma wyjscia na wzmaciacz niskiej czestotliwosci(chinch).Jedynym rozwiazaniem jest wzmacniacz z wejsciem wysokiej czestotliwosci,wtedy sygnal do wzmacniacza ciagniesz bezposrednio z wyjsc na głosniki. Pozdrawiam.



Wyjście na wzmaczniacz jest ale nie chinch



A: Zasilanie
1. tel. mute
2. pilot (masa)
3. pilot
4. Podtrzymanie
5. Sterowanie anteną automatyczną
6. Podświetlenie (+12 V)
7. Zasilanie (+12 V)
8. Masa (-)

B: Głośniki
1. RR+
2. RR-
3. RF+
4. RF-
5. LF+
6. LF-
7. LR+
8. LR-

C: Zmieniacz
1. Bus GND
2. D2B+
3. D2B-
4. -
5. +12V PERMAMENT
6. GND
7. +12V SWITCH.
8. R-CH
9. L-CH
10. SIGN-GND

D: Wyjścia liniowe
1. +12V sterowanie
2. Return +
3. Signal GND
4. line out FR
5. line out RR
6. line out FL
7. line out RL

Styk return+ służy to zawiadomienia procesora o podłączeniu wzmacniacza 2 albo 4 kanałowego. Przełącza on sterowanie balansem i mostkuje pozostałe końcówki (tylko modele 4*7/2*25W)

Więcej info na temat złącza ISO


[ wiadomość edytowana przez: Shinobi dnia 2005-02-08 17:19:10 ]