Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() juzeff mkVII 1.6 16v warszawa | 2005-02-02 20:23:43 czesc, sorki ze podpinam sie pod Twoj watek, ale takze mam pytanie o przelacznik i nie chce pisac nowego o tym samym. chcialbym sie dowiedziec jak skutecznie podlaczyc przewod do sciezki? jedna sciezka w przelaczniku oderwala sie od lutu i ukruszyla. jak chcialem do niej przylutowac przewod to nie bardzo chcial sie trzymac. sciezka wyglada na miedziana. moze jest czyms pokryta? czy jakis spec od materialoznawstwa pomoze?
pozdrawiam acha a moze ktos ma jakis schemacik przelacznika i skrzynki bezpiecznikow? i ostatnie pytanie czy przlaczniki pd mk6 pasi do mk7. |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2005-02-02 22:41:53 .. niop .... tylko jak będziesz lutowal to nie przegrze ścieżki ...... bo wtedy sama odpadnie ..... |
![]() diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2005-02-02 23:45:05 No to ja też się podłączę - w kwestii odbijania kierunków:
1.Czy na wyjętym przełączniku jak załącze kierunek a potem paluchem wepchnę dżinks od wracania kierunków który ślizga się po plastiku zamocowanym do kierownicy to kierunek powinien odbić w położenie neutralne??? (u mnie nie odbija) 2. W którym miejscu należy nadbudować poxipolem - na tym występie między sprężynkami na zdjęciu poniżej czy od strony dżinksa ślizgajacego się po krzywce na kierownicy. ![]() |
![]() diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2005-02-03 21:30:03 Up Up Up
|
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2005-02-03 21:34:08 .... trzeba odbudować ten element ktory wychodzi poza przełącznik .... aukrat jego na fotce nie widać ..... |
Puzon3000 RS2000 93r Warszawa | 2005-02-03 23:42:28 Co do początkowego wątku to robiłem sobie ostatnio przełącznik no i musze ci powiedziec ze popelnilas jeden blad (ten przy czyszczeniu)ten brudny smar co był wszedzie to do przewodzenia i zeby sie sciezki nie scieraly ale mowisz Ze masz albo swiatla albo kierunki.A sklada sie normalnie w neutroalnej pozycji trzeba tylko w dzinksy trafic ![]() |