Turbo

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co sądzicie o elektrycznym turbo? wiem że temat był ale nic konkretnego tam nie ma, czy takie turbo może powiększyć moc silnika? z czego to zrobić, ktoś posał o silniku z odkużacza. chce wzmocnić mój silniczek i poszukuje różnych rozwiązań. zaraz pewnie polecą posty włórz 2,0 RS , ale jestem młodym kierowcą i OC by mnie zabiło,

To nie działa - sciema dla naiwnych

w ostatnim gt, była wzmianka o takim elektrycznym kompresorku, sprzedaje to AT2000, piszą że moc i moment może wzrosnąć w zakresie 6-16% ceny 1 750-2 999pln

fryszard.....niestety, ale żeby uzyskać zadowalające efekty to trzeba wyłożyć sporo kasy.....swap jest tutaj najtańszym rozwiązaniem.....jeżeli 2.0 to dla Ciebie za dużo, to pomyśl chociażby o 1.6.....takie moje zdanie, uzyskasz zadowalające przyrosty względnie małym kosztem

no niby tak ale ja mślałem żeby sobie samemu takie cós zmajstrować. to co z tą mocą może wzrosnąć, czy nie?

macie może adres tego AT2000

[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2005-02-02 16:13:12 ]

jest tylko telefon: (017) 852 66 30
ale widzisz....6-16% za 2000-3000zl jak dla mnie to troche za dużo kasy i za mało mocy

Zgadzam się z micabem, swap daje lepszą relację przyrostu mocy do ceny za tę przyjemność, i jest bardziej rozwojowy, a wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia

a nie wiecie skąd możnaby załatwić jakieś planu schematy, bo tak jak pisze lubie majsterkować i może bym sobie coś sklecił.

Nie da się uzyskać znaczących przyrostów mocy w silniku N/A za niewielkie pieniądze Po prostu się nie da i żadne majsterkowanie tu nie pomoże. Zwykle w przypadku aut N/A najtańsza opcja to wymiana auta na mocniejszą wersję.

Cytat:
2005-02-02 16:57:46, Azrael pisze:
Nie da się uzyskać znaczących przyrostów mocy w silniku N/A za niewielkie pieniądze Po prostu się nie da i żadne majsterkowanie tu nie pomoże. Zwykle w przypadku aut N/A najtańsza opcja to wymiana auta na mocniejszą wersję.