| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
guluwroc Fiat 126p Wrocław | 2004-11-03 19:37:43 MAm nowe spręzyny zaworowe od bisa i moje pytanie czy można je włożyc do zwykłej głowicy i co to da??Widziałem wyczynową głowice i miałą własnie spręzyny od bisa ale tylko na 2 zaworach na reszcie była seria!Robił moz etakei coś bo podobno bisowskie są twardsze.Dzieki |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-11-04 00:52:30 A jaki miales walek ?? do twardzszych sprezyn ptrzeba azotowany walek i krzywki. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-11-04 01:06:39 w książce są podane wysokości jednej i drugiej sprężyny, ale pod różnymi obciążeniami - a ja do liczenia tego się nie nadaję Ale skoro w bisie jest tylko jedna sprężyna na zawór, to coś w tym musi być. Po co właściwie w maluchu są dwie??Żeby były mocniejsze, czy z jakichś innych względów?? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-02-08 20:55:23 odswierzam bo zastanowilo mnie czemu Majster_kjs obnizyl kalwiature co to ma celu ? |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-02-08 23:16:18 chyba po to, żeby uzyskać szybsze zamykanie zaworów - mniejszą ich bezwładność |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-09 08:19:20 Planuje się troszkę klawiaturę, ale jednocześnie skraca się laski popychaczy. Chodzi o czas reakcji pomiędzy wałkiem, a zaworem , a także bezwładnośc poszczególnych części. Duży minus , nawet po azotowaniu to szybsze zużycie wałka, pęknięcie klawiatórki, a także częściej trzeba regulować zawory, no i trochę ciaśniej |