| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
barthi Ford Escort 1.4 CLX ... Gdańsk | 2005-02-05 11:44:57 Witam
Mam pytanie. Po kupnie samochodu i zauważeniu brania oleju zminiłem olej na mineralny castrol high millage (z półsynt.). Olej łykał dalej, zrobiłem 20kkm i wymieniłem uszcz. trzonków zworów. Oczywiście w międzyczasie zminiłem olej. Od wymiany trzonków nie wziął ani grama , a zrobiłem 3kkm. Czy odważyć się na wskoczenie na półsyntetyk?. Wiem, że to ryzyko, ale półsyntetyk to półsyntetyk i żaden mineralny mu nie dorówna. Popychaczom byłoby lżej. Podobno mineralny to śmierć dla popychaczy (wypowiedź sprzedawcy w sklepie). Silnik ma prawie 190kkm. Idzie jak na 1.4 ok. Czy ktoś próbował takiej zmiany i czy skończyło się to wypłukaniem i rozszczelnieniem?? |
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2005-02-05 11:46:17 ... a ile w sumie na tym oleju km zrobiłeś ..... |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-02-05 11:49:42 to co chcesz zrobic to jest chyba wskazane, chociaz po samych uszczelniaczach tyo nie wiem. Mi mechanik w astrze po wymianie zaworu i uszczelniaczy i pierscionkow na 2 cylindrach kazal wymienic olej wlasnie po 3 tys na lepsiejszy. |
barthi Ford Escort 1.4 CLX ... Gdańsk | 2005-02-05 11:53:56 zrobiłem 3000km, a wymieniłem tylko uszczelniacze trznków zaworów |
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2005-02-05 11:57:11 .. hmm ... przez ten okres nie powinno sie nic stać ...... mam na myśli odkładanie sie różnych nagarów .... jak wcześniej jeżdziłeś na półsysneteyku to możesz raczej spokojnie wlac teraz ółsyntetyk .... |
barthi Ford Escort 1.4 CLX ... Gdańsk | 2005-02-05 12:00:49 pomyłka, na mineralnym zrobiłem 23000km, nie zrozumiałem
|
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2005-02-05 12:03:15 .. hm .... to troche inaczej .... możesz sprubować ..... |