[126]dławi mi sie maluszek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zmieniłem dysze paliwa na 120 a powietrza i rurki emulsyjnej nie.
czy może to być przyczyną dławienia sie silnika po kilkusekundowej jeżdzie powyżej 6 tys obr???? zaznacze jeszcze ze mam wałek od świątka lekkie koło i głowice -3mm
jestem swieży w tej branży i licze na waszą pomoc




od widynka - złego moderatora:naucz się tytułować wątki i skorzystaj z wyszukiwarki...było kilka takich tematów i wiele rożnych rozwiązań

[ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2005-02-03 18:42:25 ]
  
 
pompka nie wydala i/lub poziom paliwa w gazniku
  
 
a mi sie dlawi przy maksymalnie wcisnietym gazie na wetrtepach np tory tramwajowe juz mnie cholera bierze jakies pomysly co i jak ?
  
 
taa.... MNIEJ GAZU NA TORACH
  
 
Cytat:
2005-02-03 20:48:17, maskekk pisze:
a mi sie dlawi przy maksymalnie wcisnietym gazie na wetrtepach np tory tramwajowe juz mnie cholera bierze jakies pomysly co i jak ?



a masz nanoplex? bo mi sie kiedyś przetarł kabel od czujnika położenia koła pasowego i jak się ruszał to auto zdychało. Sczególnie nia dziurach...
  
 
Cytat:
2005-02-03 20:48:17, maskekk pisze:
a mi sie dlawi przy maksymalnie wcisnietym gazie na wetrtepach np tory tramwajowe juz mnie cholera bierze jakies pomysly co i jak ?

Przelewa ci się paliwo z komory pływakowej do gardzieli pewnie..albo to usczelnij dobrze, albo spróbuj trochę poziom paliwa zmniejszyć
  
 
WIDYNEK dzieki pobawie sie z tym

OWZ mam fla

Czym uszczelnic dobrze gaznik bo uszczelka to hcyba dlugo niepozyje
  
 
hmn....no skoro zmiana dyszy paliwa to poziom paliwa tez wypadałoby zmienic..spróbuj ustawic 7/13...
aa...jesli masz rurke F8 to tez jest dobra na wysokie RPM..
  
 
Ja poza dławieniem się mam inny problem dość dziwny. Jak wcisne pedał gazu do podłogi dusi się. Wtedy puszczam gaz i mam bardzo niskie obroty jeżeli stopniowo dodam gazu i puszcze gaz ma wysokie obroty jeżeli natomiast wcisne znów do oporu gaz dusi się puszczam gaz i znów malutkie obroty. Nie wiem czemu te obroty spadają.
  
 
na zimnym motorze to norma a na cieplym to moze bycprzytkana dysza paliwa ja tak mam :/
  
 
A po jakim czasie można powiedzieć ze motor jest ciepły??
  
 
jak sie rozgrzeje gdy sie termostat otworzy lub gdy ci zacznie cieple powietrze leciec z ogrzewania.