Inne zajawki niż tjunink?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Macie jakieś inne hobby?? moją pasją życiową poza fiatami są sztuki walki

Cytat:
2005-01-27 23:13:32, -maly- pisze:
Macie jakieś inne hobby?? moją pasją życiową poza fiatami są sztuki walki

kobiety, wino i śpiew

nie no a tak bardziej poważnie to telekomunikacja i muzyka i snowboard

[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-01-27 23:41:01 ]

ja to lubie pić

Jestem kiperem i programistą PHP z zamiłowania

Cytat:
2005-01-27 23:17:33, toki pisze:
ja to lubie pić

to (prawie)każdy furiat lubi ;p bądź oryginalny

inne hobby hmm.. kocham Hondy

Ja smigam na desce, denerwuje sasiadow glosna muzyka

ja tez lubie pic zamiast tego proponowalbym lepiej post pt.: "Kolko AA na forum" a tak szczerze : picie alkoholu, broń, elektronika użytkowa itp itd.

Ja poza motosportami interesuje sie gorami, podrozami w ogole, Aikido tez liznalem, poza tym interesuja mnie wina ale te powyzej 20 zl (sa wyjatki w przedziale 10-20 zl ) i dobre filmy. Z muzyki najbardziej lubie kapele ze Seattle (Soundgarden najbardziej)
Nie chodze na dyskoteki, do sklepow z ciuchami itd.
No i kobiety interesuja mnie z natury, po prostu jestem samcem

A ja niepijący jestem
Znaczy prawie, bo Łódź i Bart z Carvem mieli okazję widzieć mnie natrąbionego jak działo tanimi winkami
Ale to była jedna z 4 okazji w roku
A tak generalnie to poza tjuninkiem i starymi furkami interesuje się gotowaniem
Uwielbiam gotować i x-perymentować
Kobiety oczywiście też lubię, ale uwielbiam jedną
Dla niej też gotuje
PZDR

Ja doskonale układam truskawki na bitej smietanie.