MotoNews.pl
  

Jak wam się podoba??? BMW serii 7 by Pimp My Ride

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
BMW



[ wiadomość edytowana przez: kornat dnia 2005-02-06 11:45:53 ]
  
 
przepraszam że pytam, ale gdzie jest tylna opona z tego auta?
a tak na poważnie to utwierdzam się w przekonaniu, ze amerykanie nie maja gustu, lub przynajmniej nie wiedzą kiedy powiedzieć stop.
podsumowując: zero gustu i wyczucia. za to kasy aż nadto.
aha, ta E-65 jest do sprzedania za 95 tysięcy dolarów. dla ciekawskich dodam że felgi maja rozmiar 22 cale, z przody ośmio tłoczkowe zaciski brembo, z tyłu sześciotłoczkowe. auto jest z 2003 roku.
pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-02-06 12:21:46 ]
  
 
ale ten samochod ma zestaw spojlerow europejskiej (niemieckiej) firmy hamann, tylko kola sa amerykanskie. na moje nie jest zla ta 7, a napewno lepsza niz w oryginalnej wersji.

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-02-06 12:33:24 ]
  
 
Moje skromne zdanie jest takie - Nie poprawia się czegoś co już jest doskonałe - totalne bezguście co za idiota robi z nowej 7- ki sportowe auto? to jest limuzyna i koniec gadki. Jak chce ktoś sportowe klimaty to niech sobie M- ke sprawi.

Pozdrawiam wszystkich właścicieli BMW
  
 
Cytat:
na moje nie jest zla ta 7, a napewno lepsza niz w oryginalnej wersji.


i juz wiemy czemu tolo najbardziej podoba się E-36

Cytat:
Nie poprawia się czegoś co już jest doskonałe


nowej siódemce brakuje sporo do ideału, ale tego nie poprawi się montując 22 calowe felgi czy 18 telewizorów. trzeba przyznać że nowym beemką bliżej do koreii niz do niemiec, a to przykre. a to że ktoś z eleganckiej siódemki (taki jest jej wizerunek) robi auto a'la mysza to juz jest tragedia.
pozdrawiam
  
 
czesc wszystkim


hmm nie podoba mi sie

troche jakis przerost formy


"dobrze ze kazdy ma inny gust bo swiat bylby nudny"

pozdrowienia dla wszystkich
  
 
Powiem tak, dla mnie standardowa 7ka z wyglądu juz jest tragiczna, ale to to już jest szczyt - to auto myszy jest już chyba lepsze, bo nikt tam nie wsadził takiego majątku w zniszczenie jak tutaj.
Chociaż wczoraj widziałem zdjęcia po liftingu E65 w MOTORze i muszę przyznać, że jest znacząca poprawa! I zaczyna mi się podobać, hmmjeszcze 4 latka i będę jużmarzyć o takiej, dla mnie to auto musi się postarzeć!
  
 
Moim zdaniem auto jest fajne.Uważam że krytykowanie Amerykańskiego tuningu niema sensu. To inna kultura niż my, a co za tym idzie inny gust i upodobania.
  
 
Cytat:
trzeba przyznać że nowym beemką bliżej do koreii niz do niemiec, a to przykre



Jeżeli już mowa o nowej linii stylistycznej BMW to moje zdanie jest takie: BMW zawsze wyprzedza technologicznie konkurencję również pod względem stylu, to dlatego sylwetki Bemek e-36, e38, e46 wszystkim nam się podobają i są bardziej atrakcyjne od współczesnych populistycznych marek (np. ford, renault itp) a zostały projektowane kilkanaście lat temu - przecież to powinna być stylistyczna staroć - a tak nie jest i długo jeszcze nie będzie. Dla jaśniejszego uzmysłowienia wystarczy popatrzeć na kolejne po sobie modele e30 a e 36 - to przecież przepaść technologi i stylistyki - To samo odnosi się do współczesnej linii BMW , mi się podoba bardzo , a tym którym sie nie podoba to będzie się podobać, ale za jakiś dłuższy lub krótszy czas. A inni producenci - no cóż - jak zwykle zostali w tyle

Pozdrawiam Hejka
  
 
Cytat:
2005-02-06 18:50:28, krzysztofku pisze:
Jeżeli już mowa o nowej linii stylistycznej BMW to moje zdanie jest takie: BMW zawsze wyprzedza technologicznie konkurencję również pod względem stylu, to dlatego sylwetki Bemek e-36, e38, e46 wszystkim nam się podobają i są bardziej atrakcyjne od współczesnych populistycznych marek (np. ford, renault itp) a zostały projektowane kilkanaście lat temu - przecież to powinna być stylistyczna staroć - a tak nie jest i długo jeszcze nie będzie. Dla jaśniejszego uzmysłowienia wystarczy popatrzeć na kolejne po sobie modele e30 a e 36 - to przecież przepaść technologi i stylistyki - To samo odnosi się do współczesnej linii BMW , mi się podoba bardzo , a tym którym sie nie podoba to będzie się podobać, ale za jakiś dłuższy lub krótszy czas. A inni producenci - no cóż - jak zwykle zostali w tyle Pozdrawiam Hejka




ZGADZAM SIĘ - może dlatego mi zawsze nowsze modele bmw zaczynają się podobać dopiero po upływie jakiegoś czasu, no i sądze że z E65 też tak będzie, ale ja sobie wogóle nie wyobrażam innego modelu ja 7.
  
 
Cytat:
to dlatego sylwetki Bemek e-36, e38, e46 wszystkim nam się podobają


nie wszystkim. poczytaj post o najładniejszym modelu bmw.

Cytat:
wystarczy popatrzeć na kolejne po sobie modele e30 a e 36 - to przecież przepaść technologi i stylistyki


co do stylistyki to zgoda, ale technologii to nie. poza tym jeśłi miałbym wybierać nowe E-30 czy nowe E-36 to wybrałbym to pierwsze. taki juz mam gust.

kiedys kazdy z modeli bmw był w łatwy sposób odróznialny od reszty aut, specyficzne podwójne reflektory z przodu auta, prosta pionowa nerka na przodzie. w tej chwili mamy zachodzące reflektory na bok auta rodem z hyundaia zintegrowane z kierunkowskazami. zapewne komfort, mozliwości silnika są o wiele wyższe niż w starych modelach, ale co do trwałości to juz bardzo poważnie powątpiewam. dzis wszyscy łącznie z bmw i mercedesem szukaja oszczędności, a auta produkowane są dla zarobku a nie jak kiedys z pasji. zreszta w kazdej dziedzinie obserwujemy podobne objawy.

Cytat:
a tym którym sie nie podoba to będzie się podobać, ale za jakiś dłuższy lub krótszy czas


jest powiedzenie, że tylko krowa nie zmienia zdania. hmm. ja chyba jestem w takim razie krowa i nie daj panie Boże bym tą krową przestał być. wiwat E-30, E-28, E-34, E-24, E-32!!!!!!!
pozdrawiam
  
 
najpiękniejszym BMW jest e38
  
 
musze przyznać że autko i wyposażenie robi wrażenie. Ale mam coś lepszego, a mianowicie jak firma ALPINE przerobiła pewną hondę. Przy hondzie ta siudemka to oryginał. Jak któś ma ochotę zobaczyć to maila na prv to podeślę.
A tak poza tym to patrząc na grę NFS undrground 1 i 2 oraz filmy z serii za szybcy za wściekili i ich wielkich sukcesach rynkowych można sądzić że ludziom się podobają tego rodzaju przeróbki. A tak poza tym to bardzo duża grupa ludzi chciałaby swój pojazd w jakiś sposób wyróżnić. No i każdy robi tak jak lubi i na co go stać.
Zresztą różnie to bywa z tymi przeróbkami, bo np ktoś kto kupuje Harleya-Dawidsona od razu montuje do niego wyposażenie inne niż seryjne. Tak jest przyjęte, że motocykl ma być szyty pod jeźdzca i ma odróżniać się od pozostałych. I tak to co najważniejsze to serce.( V )
  
 


Najważniejszy jest silnik, a u nas w kraju wiele osób przerabia tak samochody jak ten (ala mysza) a silnik ma np 2.0 - wiięc o czym my tu mówimy.
Dryllo pisze "No i każdy robi tak jak lubi i na co go stać" a czasami mi się wydaje, że to po prostu bezguście lub chęc tylko pokazanie przez niektórch że mają niby sportowy wóz. Te wszystkie spojlery i inne piedoły też kosztują, myśle że starczyła by ta kasa np na jakąś minimalną modyfikacje silnika, chociaż by samej elektroniki.
  
 
Aldik - Całkowicie się z tobą zgadzam.

Jedni chcą się wyróżnić z tłumu tuningiem a inni oldtimerem typu np. stare modele BMW. Niedawno będąc w W-wie spodkałem dyrektora banku który jeździł starą 6 - ką w idealnym stanie (mówie wam chłopcy ta 6-ka była jak z fabryki - igiełka). Zauwarzyć można obecnie wśród naszego społeczeństwa tzw. Modę na Oryginalność. Z tąd ta fala tuningu i oldtimerów która znowu wynika najpewniej z zakompleksienia ich właścicieli i chęci zwrócenia na siebie uwagi innych kumpli, znajomych itp.

Mam chęć odpowiedzieć jeszczena tą kwestię

Cytat:
co do stylistyki to zgoda, ale technologii to nie. poza tym jeśłi miałbym wybierać nowe E-30 czy nowe E-36 to wybrałbym to pierwsze.



A może wpadłem w jakąś machinę czasu i przeniosła mnie w lata 70/80 bo tego nie rozumiem
e-30 to era durzego fiata, VW jedynki itp. więc jak morzesz mówić że jest lepszy technologicznie od nowszych modeli BMW, to że osobiście podoba Ci się to rozumiem, każdy z nas ma inny gust, mi też się e-30 podoba ale jako oldtimer i nie da się go porównać do nowszych modeli bo tak jak wcześniej powiedziałem dzieli je przepaśc tak samo jak e46 a e90. A co do trwałoći to wiadomym faktem jest to iż samochody większości marek w tym i BMW są obecnie mniej trwalsze, ale nie zapominajmy o tym że tak na zachodzie jak i w polsce częstotliwość zmieniania samochodów przez właścicieli systematycznie wzrasta, nieliczni jeździć będą autem przez 10 lat, więc po co robić tak trwałe samochody, to zrozumiałe że koncerny chcą więcej sprzedawać i nie dbają o kupujących z drugiej ręki.

Pozdrawiam wszystkich właścicieli BMW
  
 

Cytat:
jak morzesz mówić że jest lepszy technologicznie od nowszych modeli BMW


ja tak nie napisałem. uważam poprostu że E-30 jest modelem bardzo zblizonym do E-36 pod wzgledem techno;ogicznym, a do tego jeszcze jest ładnym autem czego nie można powiedzieć o E-36. dla mnie E-30 to klasyka i dlatego wolałbym ten model niż jego następcę. stwierdzenie
Cytat:
kolejne po sobie modele e30 a e 36 - to przecież przepaść technologi

jest uważam mocno przesadzone, bo w E-36 nie ma żadnych drastycznych zmian poza wyglądem. nie twierdzę że sa identyczne, lecz np sama zmiana kształtu wachaczy nie jest postepem technologicznym.

Cytat:
nie zapominajmy o tym że tak na zachodzie jak i w polsce częstotliwość zmieniania samochodów przez właścicieli systematycznie wzrasta, nieliczni jeździć będą autem przez 10 lat


tu masz rację, tylko czy przez te 10 pierwszych lat?? popatrz kolego na nasze ulice. ile po nich jeździ aut młodszych niż 10 letnie. wyklucz samochody firmowe a dostaniesz małą część. zresztą nie chodzi o trwałość ponad 10 lat. porozmawiaj z kims z serwisu jakiejkolwiek firmy o awaryjności aut trzy, czteroletnich a nawet rocznych. na całe szczęście mozna kupic jeszcze auta stare i trwałe, a do tego bezawaryjne. własnie dlatego o te stare powinniśmy więc dbać, by za kolejne kilka lat zawstydzić amatorów nowinek i "kosmicznych" rozwiązań.
pozdrawiam
  
 
we wrocku by zostawil zawieszenie na pierwszej krzyrzowce
  
 
Witam

Krzysztofku pisze ze inni producenci zostali w tyle za BMW w designie.

Bez przesady!
Zobacz faceliftingi Audi, Mercedesa (seria CLS), Jaga.
Tamci odwołuja sie do tradycji...
BMW teraz to Korea....
Nowa trójka = Lanos. Reszta podobnie.

A ta siódemka z WestCoast.
To kolejny dowód że Amerykanie kompletnie niemają gustu. Po prostu mniej niż zero. Dno.
Po cholere te nalepeczki na szybach ?
Samochód wygląda jakby miał z 12 lat, i po dyskoteke podjechał w Pcimiu Dolnym.
Jakby mogli to by nalepeczki ponalepiali na kloszch lamp.
Sorry, ale totalny brak elegancji.
Weźcie tuningi Brabusa, Schitzera, Hamanna....
Elegancka jak sie patrzy.

Kupa kasy i sieczka w głowach.
  
 
czy ktoś mógłby mi podesłać zdjęcia auta myszy,bo nie widziałem
a po waszych postach wnioskuje że są zajebiste
  
 
Osobiscie nie chcialabym zeby ktos zrobil cos takiego z moja Beemka, juz wole powoli odkladac kase i robic auto wg swojegu gustu, niz ... cos takiego