| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2004-04-29 23:32:59 w planach mam rasowanie mojej 600 bez rozwiercania pojemności...
wiąże sie z tym dobór odpowiedniego wałka... co byście polecili albo jak myślicie który wałek najlepiej by pasował do takiej pojemności ? aha i jeszcze ile splanować głowice do takiego wałka... ? |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-04-30 12:26:38 Co też Ci strzeliło do głowy |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-04-30 14:21:48 Piszcie pieszcie!! Ja też jestem na etapie budowy mocnej 600 i każda myśl się przyda!! |
matador maluszek600 REGULICE k.chrzanowa | 2004-04-30 17:56:02 moim zdaniem 555 3 mm i bedziesz porzeral asfalty |
matador maluszek600 REGULICE k.chrzanowa | 2004-04-30 17:58:25 ja juz na takim cacku smigalem niezly motor |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2004-04-30 22:58:31 co do głowicy...
zawory napewno wymieniam i robie na lusterko, rozwiercane kanały dolot/wylot wiec bedą wieksze nawet od tych w seryjnej 650... Parnel ma mi załatwić nówke głowice do 600, ciągle czekam... ale prace nad silnikiem planuje dopiero na czerwiec... wiecie matura, egzaminy :/ |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-05-01 01:16:58 Powiedzcie mi tylko czy da radę posadzić na silniku 600 głowicę od 650?? Jakie są aspekty?? Średnica cylindrów, kształt samej komory spalania i czy coś jeszcze?? |
qrdesz Sanok | 2005-03-03 09:10:13 da radę, ja tak miałem chwile zrobione.
A, nie wiem czy tylko pojemnością sie różni 600 i 650, bo są ineczej sprężone. 600 ma bodajże 1:7 a 650 ma 1:9, czyli 600 jest odprężona, mało tego, kręci się do 4800 obr/min, czyli więcej niż 650. no a moc ma taką samą. A jakby 600 sprężyc tak samo jak 650? albo rozwiercic na 650? myslał ktos o tym? (ja mam 2 600 :> jedna zrobiona, a druga sie robi) |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-03 17:28:48 po co takie stare watki odgrzebujesz ?
glowice roznia sie srednica komory i zaworem ssacym i tyle... pełno osob robiło rozwiert na 650 to normalka... do 650 mozna zalozyc głowice z 600 ale przydałoby sie zmienic gniazdo i zawor ssacy na wiekszy i najlepiej przezeźbic krawedz styku z cylindrami na bardziej obłą dopasowana do srednicy cylindrow 650... taka głowica moze dac niewielki przyrost kompresji bez nadmiernego planowania sprezonych 600 tez jest bez liku, chocby moja... a ja mam 4 glowice 600ccm i co
i co masz porobione w tej głowiczce? |
qrdesz Sanok | 2005-03-03 18:57:18 ja mam 2 silniki 600ccm |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-03 22:23:24 ehhhh ja mam 3 i co z tego :|
powiedz co tam w glowicy porobiles ![]() |
qrdesz Sanok | 2005-03-04 09:13:24 ten silnik co mam zrobiony i włożony to ja go nie robiłem. NApewno głowica jest dość ściachana, kumpel mówił (bo od niego go kupiłem) że jakieś 3,6 albo nawet 3,8mm. Ale dziwne jest to że jak patrze na gwizdki te pod kolektorami to z jednej strony połowy gwizdka już nie ma a z drugiej jest splanowane do saamego gwizdka. i nie wiem czy jest krzywo splanowane czy gwizdki były krzywo powiercone ??
A rbie drugą 600 to glowica idzie też do splanowania o 3,5mm, poleruje zaworki, czyszcze kanały. pozdro |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-04 09:54:52 o kurde z tymi gwizdkami to dziwne :|
jak zdejmiesz glowice to wez suwmiarke i zmierz cała grubosc glowicy z obydwu stron... ale wyglada na to ze glowica jakos krzywo do frezarki weszla:| a bez zdejmowania glowicy to poprostu sprawdz kompresje na poszczegolnych komorach, jak bedzie bardzo odbiegac od siebie to cos jest nei tak |
qrdesz Sanok | 2005-03-04 11:39:57 ale jak patrze wzdłuż listków głowicy to jest niby równo |