Jaki wałek do 600 ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w planach mam rasowanie mojej 600 bez rozwiercania pojemności...
wiąże sie z tym dobór odpowiedniego wałka... co byście polecili albo jak myślicie który wałek najlepiej by pasował do takiej pojemności ?
aha i jeszcze ile splanować głowice do takiego wałka... ?

  
 
siema wydaje mi sie ze najlepiej do tego 385 swiatka!!i glowice ze 2 mm, bo twoj maluch rozni sie od 650 tylko pojemnoscia,choddzi o srednice cylindrow--wiesz oco chodzi!!!reszta sie nic nierzoni chyba,nara
  
 
Co też Ci strzeliło do głowy
  
 
Piszcie pieszcie!! Ja też jestem na etapie budowy mocnej 600 i każda myśl się przyda!!
  
 
moim zdaniem 555 3 mm i bedziesz porzeral asfalty aha no i oczywiscie kulko odpowiednio odchudzic
  
 
ja juz na takim cacku smigalem niezly motor ale musialem sprzedac teras mam 650 i juz nie to samo powodzenia w budowie potwora
  
 
Cytat:
2004-04-30 12:21:59, chrzaniu pisze:
siema wydaje mi sie ze najlepiej do tego 385 swiatka!!i glowice ze 2 mm, bo twoj maluch rozni sie od 650 tylko pojemnoscia,choddzi o srednice cylindrow--wiesz oco chodzi!!!reszta sie nic nierzoni chyba,nara



600 ma mniejsze o 1 mm zawory ssace, wiec przydalaby sie wymiana jak juz to na te 34mm. Podobno 600 sa lepiej wywazone bo w 650 jest wal taki sam jak do 600, a tloki ma wieksze (ciezsze). Dodatkowo 600 (i wczesne 650 bez E) ma mniejsze wzniosy krzywek 6,2 mm, a w wersji E juz 6,8 wiec sama wymiana walka juz by cos dala.
  
 
co do głowicy...
zawory napewno wymieniam i robie na lusterko, rozwiercane kanały dolot/wylot wiec bedą wieksze nawet od tych w seryjnej 650...

Parnel ma mi załatwić nówke głowice do 600, ciągle czekam...
ale prace nad silnikiem planuje dopiero na czerwiec... wiecie matura, egzaminy :/
  
 
Powiedzcie mi tylko czy da radę posadzić na silniku 600 głowicę od 650?? Jakie są aspekty?? Średnica cylindrów, kształt samej komory spalania i czy coś jeszcze??
  
 
da radę, ja tak miałem chwile zrobione.
A, nie wiem czy tylko pojemnością sie różni 600 i 650, bo są ineczej sprężone. 600 ma bodajże 1:7 a 650 ma 1:9, czyli 600 jest odprężona, mało tego, kręci się do 4800 obr/min, czyli więcej niż 650. no a moc ma taką samą. A jakby 600 sprężyc tak samo jak 650? albo rozwiercic na 650?
myslał ktos o tym? (ja mam 2 600 :> jedna zrobiona, a druga sie robi)
  
 
po co takie stare watki odgrzebujesz ?
glowice roznia sie srednica komory i zaworem ssacym i tyle...
pełno osob robiło rozwiert na 650 to normalka...
do 650 mozna zalozyc głowice z 600 ale przydałoby sie zmienic gniazdo i zawor ssacy na wiekszy i najlepiej przezeźbic krawedz styku z cylindrami na bardziej obłą dopasowana do srednicy cylindrow 650... taka głowica moze dac niewielki przyrost kompresji bez nadmiernego planowania
sprezonych 600 tez jest bez liku, chocby moja...
a ja mam 4 glowice 600ccm i co
i co masz porobione w tej głowiczce?
  
 
ja mam 2 silniki 600ccm
  
 
ehhhh ja mam 3 i co z tego :|
powiedz co tam w glowicy porobiles
  
 
ten silnik co mam zrobiony i włożony to ja go nie robiłem. NApewno głowica jest dość ściachana, kumpel mówił (bo od niego go kupiłem) że jakieś 3,6 albo nawet 3,8mm. Ale dziwne jest to że jak patrze na gwizdki te pod kolektorami to z jednej strony połowy gwizdka już nie ma a z drugiej jest splanowane do saamego gwizdka. i nie wiem czy jest krzywo splanowane czy gwizdki były krzywo powiercone ??
A rbie drugą 600 to glowica idzie też do splanowania o 3,5mm, poleruje zaworki, czyszcze kanały.
pozdro
  
 
o kurde z tymi gwizdkami to dziwne :|
jak zdejmiesz glowice to wez suwmiarke i zmierz cała grubosc glowicy z obydwu stron... ale wyglada na to ze glowica jakos krzywo do frezarki weszla:|
a bez zdejmowania glowicy to poprostu sprawdz kompresje na poszczegolnych komorach, jak bedzie bardzo odbiegac od siebie to cos jest nei tak
  
 
ale jak patrze wzdłuż listków głowicy to jest niby równo