Glowica 126 by OBR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
powiem tyle:

przeróka na 2 kanały
zawory 36/36
splanowana 6mm
gazniki 2 x delorto 36 PHI

silnik : 64KM

nic dodać nic ująć....





















  
 
miodzio miodzio skąd Qba wziąłeś takie cudo?? skoro miał 64KM to co jeszcze miał zrobione??

[ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2005-02-05 13:48:14 ]
  
 
tylko jak do tego zalozyc turbinke ???

A tak na serio to ile i czy ktokolwiek sie tym zajmuje kosztuje przerobka na dwa kanaly ?
  
 
swiatek przerabia na 2 kanaly, imho latwiej/taniej/przyjemniej kupic glowice od pandy
  
 
Światek nie przerabia na dwa kanały....rozmawialem z nim wczoraj....usłyszałem to co mozna uslyszec od wiekszosci " juz sie w to nie bawie"
  
 

2005-02-05 13:37:31, Qba pisze:
powiem tyle: przeróka na 2 kanały zawory 36/36 splanowana 6mm ....



jedne chyba są "troszke" większe od drugich

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2005-02-05 14:05:07, Qba pisze:
Światek nie przerabia na dwa kanały....rozmawialem z nim wczoraj....usłyszałem to co mozna uslyszec od wiekszosci " juz sie w to nie bawie"



to menda z niego przepustnic tez juz nie rozwierca woli robic cip tuning w dizlach nie brudzac se rak i kasujac lepsza kasiore
  
 
upssss.....oczywiscie ze nie 36/36mm...

38/32mm........takie są
  
 
Jednym słowem REWELA!!
  
 
i swiece Brisk
  
 
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Szczena mi opadła!!
właśnie to w tym silniku coś jeszcze było zrobione czy tylko te cudo daje tyle
pozdro
  
 
A dlaczego gażniki są przykrecone odwrotnie?? No chyba że to cały sekret tych 60km ps identyczny gażnik mam w enduro (foto nr 5 w profilu) ale chyba jednak tam jest mu wygodniej. A co do zaworów to respect.
  
 
Wow. Niesamowita sprawa. Zawory czołgowe?? Żartuję. Chyba podobne efekty by dała Panda ... ale respeckt!!
  
 
fajna glowica, kumpel taki silnik upala juz od 3 lat. jak na razie jedzie dobrze. wyniki na hamowni to 52KM. tloki sa z bisa(oczywiscie przefrezowane) do tego wal z innym skokiem no i naturalnie wieksze cylindry(to jakas dziwna wydumka bo ożebrowanie jest seryjne ale tuleja jest wieksza) silnik ma obudowy bez puszki na filtr.To jest ponoc motor z wyscigow gorskich.fajnie to jedzie w lekkim maluchu
  
 
mnie tylko ciekawi czemu komory spalania nie sa pozaokraglane bardziej ?
  
 
Tomek, masz może fotki tego silnika jakieś ??
  
 
Tomek, masz może fotki tego silnika jakieś ??
  
 
Głowica jest śliczna



Cytat:
fajna glowica, kumpel taki silnik upala juz od 3 lat. jak na razie jedzie dobrze. wyniki na hamowni to 52KM. tloki sa z bisa(oczywiscie przefrezowane) do tego wal z innym skokiem no i naturalnie wieksze cylindry(to jakas dziwna wydumka bo ożebrowanie jest seryjne ale tuleja jest wieksza) silnik ma obudowy bez puszki na filtr.To jest ponoc motor z wyscigow gorskich.fajnie to jedzie w lekkim maluchu




czy to nie chodzi o tego malucha
  
 
Danio link umarl
  
 
Nie wiem co się stało mi jeszcze chodził a teraz już nie