..no to by było na tyle z Fiatami i TC..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
..Kto pamięta ten wie.. naużerałem się z tym juz dosyć , były i Webery DCOE, dwa Volumexy, turbo.. Jednak już wystarczy..Sprzedaję Fiaciora..Jednak nic nie zastąpi 6ciu garów..no chyba że 8!
  
 
więc jaka jest konkluzja? bo nie zrozumiałem przesłania postu....
  
 
Cytat:
2005-01-26 00:01:18, Makaveli pisze:
więc jaka jest konkluzja? bo nie zrozumiałem przesłania postu....


Ze z wloskimi TC nie warto sie uzerac
  
 
.. poszukaj w archiwum to zatrybisz..
  
 
Wiecie jaki teraz jest problem? ano taki skąd wziąść takie sprzęgło( ale nie od Tira) które wytrzyma ok. 370Nm.. 2.9V6 biturbo..nędzne 0.55 bara, zeby tłoki nie spłynęły do miski..ale jest wesoło..

[ wiadomość edytowana przez: ireq dnia 2005-01-26 00:13:36 ]
  
 
heh, a człowiek sobie myśli... kupię sobie fiata, poloneza, włożę 2.0 i będzie git...

spoko, już rozumiem....
  
 
Cytat:
2005-01-26 00:15:31, Makaveli pisze:
heh, a człowiek sobie myśli... kupię sobie fiata, poloneza, włożę 2.0 i będzie git... spoko, już rozumiem....


Ponad 800 dni jestes na forum i nie zatrybiles od razu
  
 
Cytat:
2005-01-26 00:18:19, road_runner pisze:
Ponad 800 dni jestes na forum i nie zatrybiles od razu



heh, wiesz.... dla mnie na razie to i tak abstrakcja pod względem finansowym.... a trybić trybię, już od wielu osób słyszałem jakie to są koszta i efekty...
  
 
Ireq czyzbys wsiadl do Sierry XR4i? Moje marzenie! Nie byo mnie stac niestety, dlatego decyzja padla na Fiata 131. Teraz w Lodzi jest takie XR4i 100% oryginal do sprzedania. Jedne z najladniejszych nadwozi jakie powstaly w historii motoryzacji biorac pod uwage produkcje wielkoseryjna i auta za normalna cene.
Gratuluje wyboru!
  
 
a tak mam Sierrę XR4i, rocznik 1983..i byłbym sie cieszył taką jaka jest, tzn 160 koni, 230 Nm ,8.1 do paki, 1250 kilo wagi,Vmax128 mil..Ale pewnego dnia znajomy powiedział o swoim służbowym Volvie kombi , śmierdzącym turbodieslu, wielkim jak stodoła, 7mioosobowym,które ma 200 koni, 300 momentu i leci koło 230 km/h.. No i sie zaczeło.. Koszty niewielkie- silnik wyszedł +300 zł uwzględniając zysk ze sprzedaży innego, do tego dwa małe Garrety t03B , takie jak były stosowane wymiennie z KKK w Golfach II TDI- następne 300zł..plus troche pierdułek wyszło ok 1000zł
  
 
To skoro teraz masz sierrę to może prędzej dojedziesz na jakis spot, bo przez dwa lata mojej obecności w klubie nie mieliśmy przyjemności sie spotkać


[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2005-01-26 13:33:23 ]
  
 
rozumiem, rozumiem...
  
 
Czyli jeśli chce jezdzic autem na codzien i nie zajmować się niczym innym jak zielone kabelki i paski klinowe, zasadzenie 2.0 z turbem to głupi pomysł?
  
 
witam ja z zupełnie innym tematem ale stwierdziłem ze jest to odpowiednie miejsce by zadać to pytanie z uwagi na to ze widze samych weteranów w tym wątku bez urazy oczywiście chodzi o wiedze a szkoda zaczynać nowy wątek . A więc mam caro z 94 roku i padła mi stacyjka wiem ze rozni sie od starego typu tym ze trzeba cofać kluczyk do ponownego przekrecenia do rozruchu i teraz pytanie czy to jedyna róznica bo mam stacyjke nówka funkiel ale z DFa i niewiem czy bedzie pasowała ( mocowanie kostka ) ?????????/ prosze o pomoc i z gory dziekuje pozdro
  
 
Cytat:
2005-01-29 11:15:07, blejk pisze:
witam ja z zupełnie innym tematem ale stwierdziłem ze jest to odpowiednie miejsce by zadać to pytanie z uwagi na to ze widze samych weteranów w tym wątku bez urazy oczywiście chodzi o wiedze a szkoda zaczynać nowy wątek . A więc mam caro z 94 roku i padła mi stacyjka wiem ze rozni sie od starego typu tym ze trzeba cofać kluczyk do ponownego przekrecenia do rozruchu i teraz pytanie czy to jedyna róznica bo mam stacyjke nówka funkiel ale z DFa i niewiem czy bedzie pasowała ( mocowanie kostka ) ?????????/ prosze o pomoc i z gory dziekuje pozdro


Do starego typu stacyjki (tej bez "cofania" ) nie pasuje kostka ze stykami, mocowanie pasuje. Wystarczy przełożyć styki z kablami i kostką do nowej stacyjki i będzie OK. Na 99% będzie tak samo z nową stacyjką chociaż jeszcze takiej nie rozbłubałem i 100% nie daję.
  
 
Cytat:
2005-01-25 23:48:08, Ireq pisze:
..Kto pamięta ten wie.. naużerałem się z tym juz dosyć , były i Webery DCOE, dwa Volumexy, turbo.. Jednak już wystarczy..Sprzedaję Fiaciora..Jednak nic nie zastąpi 6ciu garów..no chyba że 8!


i jakos nigdy tego nie widzialem masz jakies fotki?? bo z tego co pamietam to nic nie pokazales. nawet chcialem sie z toba spotkac i zobaczyc volumexa i jakos brak odzewu z twojej strony byl
  
 
Cytat:
2005-01-29 14:51:13, PG pisze:
....nawet chcialem sie z toba spotkac i zobaczyc volumexa i jakos brak odzewu z twojej strony byl


Mogę zrobić fotki silnika z volumex'em, bo mam takiego na oku . Negocjacje co do kupna na razie nie wyszły ale popróbuję jeszcze.
  
 
chce fotki od Ireq bo napisal sie duzo na tym forum a fotek brak ciekawia mnie volumexy. no i ta turbinka, co do gaznikow to zaden problem wiec niewidze nic nadzwyczajnego.
  
 
ireq a co jest nie tak z tym twoim df'em? tzn cos C isie znowu popsulo w silniku? - jestem zainteresowany tym autkiem - ale chcialbym wiecej fot.
  
 
Też chętnie looknął bym coś fotek ze stajni Ireq Motors bo w końcu nastukał tu już sporo, a widać faktycznie było niewiele . W prawdzie tutaj wiedza jest najważniejsza ale wrażenia wzrokowe są dla wielu z nas nie mniej ważne (nie można mieć to się chociaż chce popatrzeć ).

Cytat:
2005-01-29 11:15:07, blejk pisze:
witam ja z zupełnie innym tematem ale stwierdziłem ze jest to odpowiednie miejsce by zadać to pytanie (...)


To zdecydowanie nie jest dobre miejsce na tego typu pytanie. To jest dział na którym dyskutujemy n/t silników DOHC FIAT'a i wszelkich innych nieseryjnych/małoseryjnych jednostek napędowych w produktach FSO. Wszelkie inne problemy techniczne, nie dotyczące w bezpośredni sposób w/w tematyki powinny się znaleźć na w dziale "TECHNIKA".


Cytat:
szkoda zaczynać nowy wątek. (...)


Jedynym przypadkiem kiedy szkoda zaczynać nowy wątek jest istnienie już innego na podobny temat - wtedy należy się do takowego podczepić. Tutaj mieliśmy klasyczny przypadek - proszę się poprawić! .