MotoNews.pl
2 Wałek ireco (7) (45130/0) - NT
  

Wałek ireco (7)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktoś mial doświadczenie z owym wałkiem lub zna jego wymagania, i regulacje?
chodzi mi o zapłon, luzy zaworowe ( na zimnym czy na ciepłym), i czy ten wałek trawi lub wymaga przefazowania jesli tak to o ile i w która strone?

wałek ma wybity symbol 7
sprawa pilna
  
 
Kumpel Abdulla ma taki wałek, podobno bardzo dobry, wygrali nawet jeden kjs na tak przygotowanym silniku, ale w międzyczasie zmienili 3 głowice, bo mocno katowali furke. Po więcej info do Abdulla
  
 
wITAM)) Osobiście jechałem maluchem na takim wałku ale to był Typowy potwór!!!! Zbiera się to naprawde zajebiście, kręci pod 8 tyś, i wogóle fajnie lata, jest dość dobry w wykonani ( ok 20 KJKS przejechane i jazda na codzień i wałek jeszcze jest dobry, a nie był oszczędzany. Odnośnie ustawień, to nie wiem do końca, luzy zaworowe - nie mam pojęcia, zapłon mówił ze ok 7, trza eksperymentalnie. a Głowice ponoć najlepiej 2,8 mm, 3 -już nie jest tak fajnie
  
 
opisz jak wyglądał ten malec?
  
 
zdjęcie 1 zdjęcie 2


Sam możesz zobaczyc))


[ wiadomość edytowana przez: Abdull dnia 2004-04-10 13:16:54 ]
  
 
czy moze juz ktosik ujarzmil tego "potfora" ??
znane sa juz jakies szczegolowe dane...ustawienia itd itp ??
  
 
zglos sie do fusa on cos wie bo jezdzi na nim ale raczej mowi ze kicha bo za pozno lapie... to jest glownie do rc albo gorskich...
  
 
Cytat:
zglos sie do fusa on cos wie bo jezdzi na nim ale raczej mowi ze kicha bo za pozno lapie... to jest glownie do rc albo gorskich...


dlatego trzeba ustawiać wolne na 3tyś
Jeżdzilem z kumplem na takim i calkiem fajnie się kręcil
  
 
ja miałem taki wałeczek. mialem do tego głowice -3 i strume pachonia. u mnie autko ciągneło od 3500 do 5500 potem juz lipa...generalnie miał mały zakres obrotów w którym był power. Pamietam ze luzy zaworowe miałem 0,25/0,25 czyli luźno, 0,2 mial tendencje do przygasania na jałowych. zapłon ja miałem ok 10 stopni...ale jeździłem na sts-12 wiec odsuwało to troche stukowe...
  
 
Cytat:
armata pisze:
ja miałem taki wałeczek. mialem do tego głowice -3 i strume pachonia. u mnie autko ciągneło od 3500 do 5500 potem juz lipa...generalnie miał mały zakres obrotów w którym był power. ..



a teraz na jakim smigasz waleczq ??
i jak on ma sie do tego "7" ireco ??
  
 
teraz śmigałem na 555 i bez kitu ireco przy 555 to popierdółka....nie ma to tamto:]
  
 
Z mojej rozmowy z Ireco wynika ze:
ireco 4 = 385 Swiatka
ireco 5 = 555 Kaluzy
ireco 7 = 760/385 Swiatka
ireco 8 = 105 Swiatka (ale chyba bylo ich kilka wiec nie wiem dokladnie ktora odmina)

polecam 555 lub ireco 5 - roznica 100zl w cenie nowego
dla hardcorowcow - ireco 8
  
 
Ja jezdziłem na wałku IRECO 8. Do 3,5 tyś cisza,potem to ogien aż do 7tyś.Włek wymaga dużego sprężania,zresztą to samo miałem na 105 świątka,ale uważam,że 105 lepsza.
  
 
ja stwierdzilem ze irreco u mnie zostaje mam teraz nowy silnik o zobaczymy jak to zagra z elektronika od el
nie spodziewam sie rewelacji ale pewnie lepiej pociagnie niz dojebany silnik z 88r na tym walku pomimo -2.5mm glowicy pustym wydechu dlubnietym gazniku i dolocie bo tamto to byla zenada serie mnie objezdzaly
  
 
A przy gaźniku z Syreny to zionąl ogniem przy każdym odjęciu gazu tylko trochę go zalewalo ale przy 3500rpm już bylo gut
Palil jakieś 18l ale wymiatal. Fakt silnik dostawal w dupe bo dopiero od 4000rpm dostawal ciągu aż pod 8tyś i trzeba go bylo trzymać bo na niskich byl mulowaty.
  
 
Cytat:
2005-12-23 16:14:16, fuso pisze:
ja stwierdzilem ze irreco u mnie zostaje mam teraz nowy silnik o zobaczymy jak to zagra z elektronika od el nie spodziewam sie rewelacji ale pewnie lepiej pociagnie niz dojebany silnik z 88r na tym walku pomimo -2.5mm glowicy pustym wydechu dlubnietym gazniku i dolocie bo tamto to byla zenada serie mnie objezdzaly



fuso mowisz o mnie