MotoNews.pl
3 WRC Sajmona, czyli tuningowana rajdówka! [126] (65495/0) - NT
  

WRC Sajmona, czyli tuningowana rajdówka! [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcąc pochwalić sie postępami w pracy przy mojej furce i tłumacząc moja mniejszą aktywność na forum... jeszcze ktoś pomyśli, że sie ucze (matura w tym roku)
Zamieszcze kilka fotek... Może jakieś porady, co do wzmocnień? Co do wyglądu? Bezpieczeństwa? Jakieś porady...?
  
 











  
 
no no widze ze robota idzie pelna para. tak trzymac!! calkiem niedawno tez robilem malca praktycznie od podstaw i wiem ile to kosztuje pracy i kasy! trzymam kciuki! pozdro!
  
 
A ja tam byłem i śrubokręcikiem śrubki kręciłem
Robota pierwsza klasa, bedzie super, kaski i pracy pójdzie dużo ale przynajamniej bedziesz miał do czego przykręcać
Pozdro
  
 
No i ja tam bylem, pamietam to jak dzis... kiedy wykrecalem drzwi od pasazera i lusterko, Wyciagalem wycieraczki i spryskiwacze... to bylo cos wspanialego..

Sajmon jak dla mnie maluszek bomba bedzie, tylko co ty powiesz Ojcu ze wlotu nie ma
Jesli o mnie chodzi to ja juz sie nie moge doczekac konca

Pozdrawiam i wytrwalosci zycze
  
 
Cytat:
2004-10-08 07:53:16, _dOMAN pisze:
No i ja tam bylem, pamietam to jak dzis... kiedy wykrecalem drzwi od pasazera i lusterko, Wyciagalem wycieraczki i spryskiwacze... to bylo cos wspanialego..


I wtedy dziadek podszedł i dał ci wertels ordżinal
hehehe...
No sajmon rób rób rajdoofke Moze spotkamy sie kiedys na jakims spoce jak furacz bedzie gotowy
P.S. Matura to ŚCIEMA!!!!!!!!
  
 
hehe, jak miło popatrzec na progi od wewnątrz które fabryka zaprogramowała na samodestrukcje poprzez wprowadzenie tam wszelakich odpływów heh
  
 
Nie ma to jak pianka
BTW - jak był "w kupie" nie wyglądał tak źle .
  
 
Fakt pracy naprawde dużo... o kasi nawet nie wspomne, bo juz słyszałem teksty, że to sie nie opłaca.... Ale co oni wiedzą!
Race - masz razje, zawsze jak roszysz coś przy blacharce to potem idzie dalej i dalej... chyba sam wiesz najlepiej... a że dobrze wyglądał, to tylko i wyłączni moja zasługa - sie dbało o lakierek ;D o blache było juz za poźno i moje konserwacje juz nic nie dawały! Ale teraz bedzie inaczej!

Kilka aktualnijszych fotek z pola bitwy
  
 
robicie bład że wspawana blacha ma naloty rudej , powinno być odczyszczona i zaminiowana , wtedy spawający ma troche cięższa robote bo cięzej jest trzeba obskrobac minie w miejscach spawu ale masz za to od razu czysciutkie łatki
  
 




  
 
Cytat:
2004-10-08 14:03:13, lukaszc pisze:
robicie bład że wspawana blacha ma naloty rudej , powinno być odczyszczona i zaminiowana , wtedy spawający ma troche cięższa robote bo cięzej jest trzeba obskrobac minie w miejscach spawu ale masz za to od razu czysciutkie łatki



Ja to robiłem w innej kolejności niż moowisz... najpierw spaw, a potem HAMERAJDEM ale od wew wyło psiknięte... tak jak próg i nadkole...

Mam teraz motyw w tym wlotem, o którego ojciec mi pewnie jazde zrobi nie małą... Chce zrobić dolot bezpośrednio z lewej strony - w tym ceu wyjełem komin i chce go wspawać bezpośrednio do lewego wlotu... ale teraz nie wiem, czy bezpośrednio do zwe błotnika, czy do wew blachy komory silnika, czy jakioś przerobić to przejście między blachami...?
  
 
widze.. duuuuuuuuuzo szpachli
  
 
Mam nadzieję, że efekt będzie SUPER. Trzymam kciuki. Jak na razie widać na zdjęciach, że Twoja decyzja o remoncie była jak najbardziej TRAFNA.
  
 
Cytat:
2004-10-08 14:18:05, ZoLt4R pisze:
widze.. duuuuuuuuuzo szpachli


No przeca napisał że WueRCe .

A ja nawet blach jeszcze nie zacząłem bo nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza na "podstawe". Poza tym mam dopiero połowe kasy na mig'a .
  
 
skoda ktora robiles i tak miala tej szpachli 500x wiecej
  
 
Cytat:
2004-10-08 14:42:43, ZoLt4R pisze:
skoda ktora robiles i tak miala tej szpachli 500x wiecej


Ćśśśśśicho, bo sie wyda
  
 
Jak patrze na foty podłogi bolidu Sajmona to tak jabym widział podłoge w swoim malcu!
Chyba wszystkie bobry rdzewieją w tych samych miejscach

Powodzenia w dalszych pracach remontowo-tjuningowych
  
 
Dzięki Chudy! Najwięcej gniją na podłużnicach, tam sie woda zbiera i blacha nie daje rady... podłoga jest z blachy 0,8mm a podłużnica z 1,2mm i trzyma wode... tam każdy gnije!
  
 
Widze, ze praca wre
Moj maluszek ma do wymiany nadkola i blotniki i bedzie robiony jak nadejdzie wiosna
Powodzenia i szybkiego ukonczenia prac

[ wiadomość edytowana przez: agnes1980 dnia 2004-10-08 20:06:58 ]