Wrocław a wymiana paska rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy z Wrocławia i okolic, gdzie najlepiej i najpewniej wymienić pasek rozrządu by było taniej niż w ASO (200zł) i by była pewnośc że mechanik zna się na rzeczy ?? Mam zakupione wszystkie części łącznie z pompa wodną a na liczniku 112 tys więc już chyba czas, tym bardziej że po niedzielnych TVN-owskich Turbo garażach powiedzieli że paski strzelają dużo wcześniej niż w instrukcji stoi.
  
 
Jesli byl wymieniany przy 60 tys, to spokojnie mozesz pojezdzic jeszcze do 118...., chyba, ze nie masz pewnosci wymian, przebiegu, lub
1. Pojawiaja sie jakies dziwne objawy (temat rzeka i czasem ciezko wyczuc - patrz wyszukiwarka)
2. Auto bylo zapalane na popych.
3. Czesto bylo poddawane duzym obciazeniom (szalencza jazda, redukcja i wysokie obroty...()
  
 
ja wymieniam co 80 tys. silnik katuje jak mało kto... poprostu trzba zakładac odpowiednie czesci.... nie polecam pasków GATES'a oblatują zeby... Bosh'a mozna polecic ( na takich tylko jezdze) rolki napinaczy.. tylko SKF mam przejechane ponad 130tys. pompa była wymieniona jak auto miało 5 tys (mam wpis w ksiązce serwisowej) mechanik powiedzial ze pojezdze jeszcze długo na tej pompie
  
 
200 wydaje mi się warta ta robota a zwłaszcza w ASO a nie u papraka w krzakach. Wiem co mówię . W 1,5 rozrząd jest trochę trudny do wymiany. Wymień bankowo uszczelniacze wałków rozrządu i wału korbowego. Koszta jakieś 10 PLN za sztukę - razem 30. Wymiary uszczelek są w temacie http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=82538&c=0&f=17

[ wiadomość edytowana przez: pawol dnia 2005-02-16 10:56:05 ]