| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
drabcu BMW 316 ESCORT 1.8D tychy | 2005-01-21 10:59:18 Witam mam problem z silnikiem 1.8D jak postoi przeez noc to rano nie chce odpalic tak jakby nie dostawal paliwa czy ktos tak mial i wie co to moze byc swiece wszystkie grzeja moze kompresja dzieki za odpowiedzi pozdrawiam |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-21 11:41:26 Hepos nie strasz
Mozliwe, ze paliwo Ci sie cofa. Ostatnio slyszalem fajny pomysl, zeby postawic samochod z tylkiem podniesionym do gory. Jak Ci normalnie odpali, to znaczym ze uklad paliwowy sie zapowietrza. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-21 15:03:42 No nie poznalem kolegi DarkaBin'a Czyzbys sie ladnie do Daemona usmiechnal
Sorry za OT, ale teraz zauwazylem |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-01-21 15:53:50 Jak jest zapowietrzony uklad, to cofanie paliwa jest norma. |
drabcu BMW 316 ESCORT 1.8D tychy | 2005-01-21 18:05:42
powiem jeszcze tak że jak był cieply dopiero co przyjechałem to po godzinie postoju silnik był jeszcze ciepły i nie chciał zapalić odkręciłem tą śrubke na filtrze do odpowietrzania i od razu zapalił |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-01-22 16:07:37 Niektórzy twierdzą, że nie ma złych silników, są tylko żli kierowcy, prawda leży gdzieś po śodku. Moim zdaniem wiekowe diesle to urządzenia wymagające pewnej uwagi, i dobrej obsługi. Te silniki potrafią się odwzięczyć. A to że są fordowskie jest drugorzędne.
ale to tylko moje opinie, mkV 1.8d 91r. P.S też miałem do czynienia z 1.8td w sierrze, napiszę tak...była zaniedbana |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2005-01-22 23:38:49 Głos w obronie klekota F.O.R.D 1.8 D:
- jak już rano go odpalisz, to potem jest z górki
A poza tym: - nie psuje się w nim silniczek krokowy - nie psuje sie w nim sonda lambda - nie pada EDIS - nikomu nie przeszkadza że ma plastikowy kolektor dolotowy - nie musisz wymieniac świece zapłonowych - nie wilgotnieją przewody wysokiego napięcia - nie pada cewka zapłonowa - nie potrzebujesz układu ASR - rzadko płacisz mandaty za prędkość - w warsztacie nie skasują Cię za podpięcie do komputera Reasumując - DIESEL POWER |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-01-22 23:53:34
Co racja to racja, jednak. To tak jak kiedyś w Auto Świecie był test malucha. Napisali dwie zalety: 1. Tanie i ogólnodostępne części 2. Na drodze szybkiego ruchu nie można dostać mandatu za przekroczenie prędkości ![]() |
drabcu BMW 316 ESCORT 1.8D tychy | 2005-01-23 12:13:57 Panowie czy jest taka mozliwosc że zapowietrza sie na tych przewodach od nadmiaru paliwa na wtryskiwaczach sa stare i twarde no i troche się pocą |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2005-01-23 13:34:22 Hej hepos chyba Twój Frankenstein MKIII/V baaardzo Ci dokuczył.
Wierz mi, zrobiłem kaszlem 90kkm, z tego dużo w długich jak na kaszla trasach, spędzając w tej puszcze po 5-6h i wydaje mi się że troszku przesadzasz porównując Essiego z kaszlem. Pzdr |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-01-23 18:15:49
Gdzież bym śmiał porównywać... to było takie wyrwane z kontekstu, ot co. Essi the best |
kuato ford escort combi szczecin | 2005-02-06 23:13:17 Ja mam też diesla z końca 92r kombi. Jak troszke przymrozi to mam kłopoty z rozruchem. Za 3 razem kręcenia trzęsie nim i trzęsie i pokolei dopiero garki zaczynają załapywać... a świeczki są ok. aku jest ok. kompresia jest ok. jedyne co mnie gniecie to że cosik ropka słabo dopływa ale kocham mojego fordka |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-02-06 23:27:51 Co do D i TD essiego... Niestety, powiedziana została prawda. To nie są dobre silniki. Mają co prawda zalety: umiarkowane spalanie, dość dobra dynamika. Znacznie więcej jest jednak wad: hałaśliwość (akceptowalna, ale jednak), kiepskie odpalanie na zimnie, mała trwałość... Problem w tym, że jeśli chodzi o essiego, to nie ma za bardzo lepszej alternatywy (przynajmniej moim zdaniem), może 1.8 16V, tylko że tych silników za wiele się w essich nie spotyka, no i o porównywalnym spalaniu do 1.8 TD raczej mowy nie ma... Ot, taka i prawda jest... |
KWjoker Ford Escort kombi Lublin | 2005-02-07 10:42:01 Co do tych nieszczęsnych Dieslów. To ja mam Escorta 1.8 D z końca 92 roku. Jak go kupowałem to z myślą żeby był ekonomiczny i mało palił. I rzeczywiście! Mało pali, bo więcej stoi na parkingu bo nie moge go odpalić, a jak już jeździ to tak mulowato że nic dziwnego z tym małym spalaniem. . Chyba najgorszy zakup w moim życiu. Pozdrowionka dla innych nieszczęśników podzielających mój los! |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-02-07 17:36:43 Mój co prawda pali, ale po niemałych inwestycjach, że użyję eufemizmu... Gdyby do diesla by ford nie dokładać, właśnie czekałby go los Twojego auta - postój... To smutne, bo diesle konkurencji (nie tylko VW, ale nawet francuzy) może i nominalnie palą więcej, ale przynajmniej jeżdżą. Ja też po 2.5 roku użytkowania dochodzę do wniosku, że popełniłem bardzo duży błąd z tym zakupem. Oczywiście, gdybym go kupował w takim stanie, w jakim jest teraz, to byłaby inna śpiewka, ale aut w takim stanie nikt nie sprzedaje, a niestety statystyczny 1.8D/TD forda to porażka. Sam essi jest w porządku, ergonomicznie kładzie na łopatki konkurencję z tego samego okresu, ale to jest zdecydowanie za mało. Od auta oczekuje się, żeby zapalało na 15 stopniowym mrozie i jechało. Escorty, a w zasadzie całokształt silników w nich stosowanych różnie sobie z tym podstawowym zadaniem radzi... O innych bólach już nie będę wspominał... Na szczęście ojciec kazał mi przytrzymać to auto jeszcze z rok i zapowiedział, że je ode mnie odkupi... Czekam zatem... ![]() |