Tylny pas Polonez zmiana na typ "Caro"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie mój kolega chciałby zmienić tylny pas w swoim poldku z 87r ptostokątne swiatła na pas z taki jak był póżniej w caro tzn z klapą do podłogi bagażnika czy to jest wykonalne??A może już ktoś tego próbował??

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-13 11:25:58 ]
  
 
A dlaczego chce popełnić takie barabażyństwo

Nie będzie to takie proste, bo z wymianą tylnego pasa wiąże się wymiana tylnej bocznej części błotników a to juz gorzej przeprowadzić
  
 
Cytat:
2005-09-29 12:20:13, Borewicz pisze:
Mam pytanie mój kolega chciałby zmienić tylny pas w swoim poldku z 87r ptostokątne swiatła na pas z taki jak był póżniej w caro tzn z klapą do podłogi bagażnika czy to jest wykonalne??A może już ktoś tego próbował??


Owszem jest wykonalne - już nie raz widziałem tak zrobione auta (patrz fotka), ale poważnie osłabia to nadwozie samochodu i nie powinno się tego robić. Oryginalnie w Caro cała tylna część nadwozia jest wzmocniona tak aby zapewnić odpowiednią sztywność. Wycięcie tak dużego kawałka nadwozia to nie żarty. Nie bez powodu wiele firm stosowało w hatchbackach tak krótkie klapy jak w starszych Polonezach. Zaprojektować sztywne nadwozie z tak wielkim otworem z tyłu nie jest łatwo.

Np. Volkswagenowi udało się to dopiero w Golfie III, a jakie on ma masywne tylne słupki. (patrz fotka)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
no w Carówce to się nie udało i po 50kkm nadwozie trzeszczy jak cholera, gdy tymczasem nie jechałem jeszcze żadnym Borkiem który tak by trzeszczał jak nawet zadbane Caro