Drązek od biegow lata jak w starze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie czy da sie to jakos skrecic zeby byl sztywniejszy
  
 
Kacper napisz coś więcej. Objawy. Ja lata i czy opada w dół czy nie? Troche bardziej sprecyzój swoje pytania.
  
 
To ja sie podlacze pod temat...
Moj tez drzy strasznie. Zaczelo sie chyba od momentu jak zalozylem strumiennice. Teraz mam taka fajna podswietlana galke ale przy 3 tys obr, zaczyna mi tak drzec drazek ze sie galekczka koleboce jakbym po tarcze jechal. Probowalem ja skleic na sperglue ale sa takie wibracje ze sie nie trzyma...
any idea?


[ wiadomość edytowana przez: Badboy4life dnia 2005-02-06 13:54:20 ]
  
 
no to opisuje jak mam na luzie lata we wszystkie strony nie chodzi o to ze lata w czasie jazdy ale jak wsadze bieg to jest tak samo jak na luzietez lata i niewiadomo czy bieg siedzi i jaki siedzi
  
 
kacper a jaki model masz autka bedzie wtedy łatwiej zdiagnozować
  
 
o co byscie nie pytali, jakie autko, rok, itp, w essich to normalka ze te glupie lewarki sie wyrabiaja. nie da sie tego skrecic, tylko wymiana
  
 
Cytat:
2005-02-06 13:47:19, kacper pisze:
no to opisuje jak mam na luzie lata we wszystkie strony nie chodzi o to ze lata w czasie jazdy ale jak wsadze bieg to jest tak samo jak na luzietez lata i niewiadomo czy bieg siedzi i jaki siedzi



Słuchaj nie wiem jak u ciebie ale ja mialem coś takiego że przy jeżdzie drążek poprostu opadal jakby w dół troche i cięzej było bieg wrzucić. A np: jak wsadziłem 2 to przy większej górce sam odskakiwał na luz. Ja kupiłem cały ten układ bo nie bardzo można w niego tam ingerować za 120 zł używany. Nowy jest za drogii.
Powodzonka
  
 
mk4 skrzynia 4 biegowa
  
 
A u mnie jest trochę inaczej. Jak dobrać się do krzyżaka łączącego mechanizm zmiany biegów w skrzyni z "przedłużaczem" od drążka w kabinie? Ile może kosztować nowy?Wyczaiłem, że jest tam duży luz. Zmiana biegów przypomina ruszanie mopem w wiadrze z wodą, sam drążek nie drga, ale ciężko chodzi.
  
 
Kiedyś w mk3, miałem podobny problem, drążek miał luzy dało się to odczuć szczególnie na dziurach, ze się przemieszczal. Okazało się że miałem lużne śruby łączące skrzynie biegów z nadwoziem. Proponuję sprawdzić

mk3 1.3 skrzynia 4 biegowa

[ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-02-09 20:28:18 ]
  
 
Byc moze jakas poduszka np. pod skrzynią biegów...miałem to w samarze kiedys :-] (no co..tez samochod) Latał jak szalony a po wymianie wszystko wrocilo do normy.
  
 
No coś z tym trzeba będzie zrobić, bo denerwuje toto niesamowicie Już nie raz (gdy auto jeszcze jeździło) udało mi się wrzucić V zamiast III i dlaczego auto tak słabo idzie...
Ale ja bym jednak obstawiał ten krzyżaczek w przeniesieniu - sakramenckie luzy

[ wiadomość edytowana przez: lookaash dnia 2005-02-11 13:06:56 ]
  
 
Witam
Ja w swoim Escorcie 1999 miałem tak, że pewnego dnia drążek biegów "zwiotczał". Chodził swobodnie prawo-lewo. Okazało się, że poszła spręzynka ustalająca która jest w skrzyni biegów. Aby ją wymienić = demontaż skrzyni + nowe uszczelki w skrzyni + nowy olej. Wymiana tej zakichanej sprężyny kosztowała mnie coś koło 800zł.
pozdrawiam
Arturek