Zbieżność !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko czy zbierzność w samochodzie może sama się przestawić po jakimś czasie i jeżeli tak to dlaczego. Mogę się domyślać, że może od zużycia elementów układu sterowania itp., ale jeżeli tak jest to czy po wymianie danego elementu zbieżność wraca do normy czy konieczne jest ponowne jej ustawianie.
  
 
Wystarczy konkretna jedna dziura przy dobrej prędkości a przy naszym stanie dróg sam rozumiesz...
zbiezność musisz zrobić obowiązkowowo tylko w momencie wymiany końcówki drążka kierowniczego.Lub jak juz zauważysz ze zaczyna ci "zciągać" samochód na jedną ze stron. Ja osobiście rozbie zbieżność dwa razy do roku po wymianie opon.
  
 
za każdym razem kiedy wymienisz jaką kolwiek końcówke muszisz ustawić zbieżność
  
 
nie tylko po wymainie koncowek ale po wymianie prawie kazdej czesci zawieszenia, nawet tulei gumowo metalowych z tylu.
  
 
byłem wczoraj w warsztacie, aby zrobic zbierzność i geometrie.
Wiechałem na podnośnik i okazało się, że mam luzy na tylnich tulejach wachacza i przodni prawy sworzeń wachacza do wymiany.
Gość oznajmił, że zrobienie zbierzności i geometrii nie mają sensu w takim stanie technicznym (wydane 90 złotych w błoto).
Pojechałem do ASO zbadac ceny:
= tuleje po 55żł
= swożeń 109 zł
Za robocine goście proponują 100 zł (chyba dosyć tanio)
Zastanowie się co teraz czy oryginalne części czy zamienniki.
pozdrawiam
  
 
bież te oryginały ...dłużej pojeździsz na tym sworzniu wahacza Ja tam na cenach sie nie znam bo sam takie rzeczy wymieniam ale jak na usługe w warsztacie to jest OKI