Ciekawostka dotycząca filtra paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto co zaszło. Wymieniłem filtr paliwa na nowy - i co się okazało?
Zaczeła mi się palić kontrolka wtrysku (dotyczy to silnika 2,5 tds).
Najciekawsze bylo to, że jak ponownie wkręciliśmy stary filtr wszystko wracało do normy- kilkukrotna zamiana filtra utwierdziła mnie w przekonaniu,że to chyba wada samego filtra. Czy ktoś spotkał się z czymś takim???
Czekam niecierpliwie na wypowiedzi-filtr reklamowałem i czekam na decyzje fachowców z firmy FILTRON - ciekawe co napiszą.
  
 
Hmm może rzeczywiście nowy filtr ma za duży "opór"
ciekawe jestem co ci filtron odpisze
  
 
normalnie to bym powiedział że sie nie obudziłeś jeszcze, ale chyba nie ściemniasz. kuźwa tylko co ma nawet zatkany filtr powietrza do kontrolki wtryskiwacza???? a zobacz jeszcze bez filtra?
  
 
Cytat:
normalnie to bym powiedział że sie nie obudziłeś jeszcze, ale chyba nie ściemniasz. kuźwa tylko co ma nawet zatkany filtr powietrza do kontrolki wtryskiwacza???? a zobacz jeszcze bez filtra?

ty chyba już śpisz bo on napisał o filtrze paliwa a co do tego zjawiska to proponuje sprawdzić elektronike podstawy mocowania filtra bo sam filtr nie ma nic wspólnego z tą kontrolką
  
 
hehe, rzeczywiście spałem chyba.
  
 
Dzięki za zainteresowanie. Faktycznie to myślałem,że to sen jak sie to cholerstwo zaświeciło
Najdziwniejsze jest tylko to że na starym filtrze jest wszystko dobrze-jak na razie czekam na odpowiedź z tej firmy -ale na pewno nie kupię filtrona - proszę o porade jaka firma najlepsza ale oczywiście w przyzwoitej cenie.
Prawde mówiąc to wizualnie ten FILTRONOWSKI filtr troszkę sie różni nawet wizualnie od tego którego miałem -a dotej pory miałem jakiś Austryjacki.
  
 
Cytat:
2005-02-05 16:00:31, Dariusz525 pisze:
jak na razie czekam na odpowiedź z tej firmy -ale na pewno nie kupię filtrona - proszę o porade jaka firma najlepsza ale oczywiście w przyzwoitej cenie



ja uzywam KNEHTA wg mnie sa super.
  
 
a ja stanę w obronie Filtrona, od paru lat ta firma robi już naprawde dobrze filtry i są wysokiej jakości a nie to co za czasu PRL
  
 
no a ps to do tds pauje filtr od golfI i można zaoszczędzić jakieś 50pln na sztuce... kur...a po co ja to pisze
  
 
Ja zawsze wsadzam co mi dają w sklepie, hmm chyba zawsze to bvły filtrony i nigdy nie miałem problemów, Dziwne z tą kontrolką, może ten filtr ma jakąś turbinke w środku A może ktoś coś pociulał i np w obudowie nie ma nic filtrującego i ciśnieje jest za duże i przez to kontrolka się zapala, hmm lub na odwrót! Hmm dziwna sprawa, 1wsze słysze, hmm a może Kopprefild sobie jaja zrobił
  
 
Cytat:
2005-02-05 20:35:52, hz10 pisze:
no a ps to do tds pauje filtr od golfI i można zaoszczędzić jakieś 50pln na sztuce... kur...a po co ja to pisze


Od golfa I 1,6 diesel?
  
 
ta
  
 
Miałem taki przypadek przy moim TDS-ie, to na 99% to że za mocno dokręciłem filtr, wtenczas wykręciłem go ponownie odgiełem blaszkę w srodku, wkręciłem i wszystko jest ok. Tak wiec na przyszłość rada dla wszystkich-niedokęcajcie filtra na siłę, wystarczy jak lekko nasmaruje się uszczelkę gumową olejem i niezamocno dokręci-On się sam wtedy uszczelni. Tak wiec jesli to było to to raczej Ci nieuzwględnią gwarancji.
  
 
dzieki za info HZ 10 ,jeżeli tak jest rzeczywiście to super-hiper
  
 
Zakupiłem filtr firmy MANN - wszystko wróciło do normy.
Firma to firma - polecam.
A jak sie zakończy sprawa reklamacji-poczekam zobaczymy-to napiszę.