MotoNews.pl
  

Jaki silnik do poldka oprócz 2.0 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam takie pytanie do głowy mi przyszło ze skoro miałbym zmieniać silnik w swoim caro a nosze sie takim zamiarem to moze juz zafundowałbym mu coś wyjatkowego i tu własnie chodzi oto co jeszce oprucz oczywiście 2.0 DOHC czy tez silnika Sierry mozna do poloneza wsadzić ??? Bardzo interesowała mnie koncepcja z silnikiem 1.6 D od VW ale jakoś nikt nie potrafi lub niechce udzielić informacji na temat flanszy która jest napewno potrzebna no i niewiem jak wtedy ma sie sprawa sprzegła ?? Słyszałem tez gdzieś ze wsadzali silnik łady do polonezów niewiem jaki sens moze są lepsze ale czy mocniejsze bo mi chodzi głównie oto jezeli juz miałby to być silnik benzynowy a nie diezla zeby był duzo mocniejszy od oryginalnego . Czekam na propozycje z góry dzieki
  
 
widze że musze odświeżyć post a przy okazji dodam jeszcze jedno pytanie - jak ma sie montaż silnika 2.0 DOHC czemu jedni zostaja przy oryginalnej skrzyni od tego silnika a inni podpinają pod skrzynie polonezowską ??
  
 
Cytat:
2005-02-09 12:06:27, blejk pisze:
widze że musze odświeżyć post a przy okazji dodam jeszcze jedno pytanie - jak ma sie montaż silnika 2.0 DOHC czemu jedni zostaja przy oryginalnej skrzyni od tego silnika a inni podpinają pod skrzynie polonezowską ??

kwestia wytrzymałości na obciążenia,polonezowska jest za słaaaaba do mocnej jazdy/oto Ci chodzi?/ -pisał to Mrozek w warto wiedzieć! wszystkie Twe pytania były zadane na forum -wyszukiwarka

  
 
ale mi chodzi tez oto czy pomiedzy uzyciem oryginalnej skrzyni a poldkowskiej jest pełna dowolność czy do poldkowskiej pod silnik DOHC tez musze dawać jakieś flansze to raz , a po drugie moze macie propozycje jakiś innych silników ???
  
 
1.6D z VW w Poldku?? Miałem Jettę z tym napędem (lżejsza od Poldka sporo), nie wyobrażam sobie takiego napędu w Polonezie.... Poprostu za słaby silnik na auto ważące 1100kg...
  
 
Cytat:
2005-02-09 12:22:08, blejk pisze:
czy do poldkowskiej pod silnik DOHC tez musze dawać jakieś flansze to raz , a po drugie moze macie propozycje jakiś innych silników ???

1. tak 2. to raczej Co masz ochotę zamontować
  
 
co do silnika diezla to wiem ze są takie przypadki i jakoś to jezdzi a jeśli idzie o silnik benzynowy to chciałem juz dać coś takiego zebym to ja był pierwszy po starcie na światłach juz mnie to troche denerwuje wciskanie gazu i wieczne oczekiwanie na moc . Tak sie zastanawiałem i chyba jednak silnik 2.0 DOHC bedzie jedynym optymalnym rozwiązaniem teraz tylko niepokoi mnie sprawa dostepnosci czesci do tych silników , jak kupić zeby nie kupić trupa , gdzie szukać by trafić w miare tanio i co musze zrobić chcąc zostać prze skrzyni polda ??
  
 
Cytat:
2005-02-09 12:55:19, blejk pisze:
..... jeśli idzie o silnik benzynowy to chciałem juz dać coś takiego zebym to ja był pierwszy po starcie na światłach ......


dlaczego chcesz być pierwszy po starcie na światłach? Co chcesz udowodnić i komu? Czy może chodzi Ci o swiatła na starcie na torze wyścigowym?
  
 
Po pierwsze 1.6 Rover
Po drugie 1.8 Rover
Po trzecie 1.4 rover

Zadnych innych
  
 
z 1.6D możesz być pewny,że będziesz ostatni, buehehehhe.....

Jak chcesz się ścigać spod świateł, to kup sobie malucha i włóż 1.2 od Punto Zaskoczenie na pewno będzie większe niż z Poldka 2.0....
  
 
polecam V6 od forda scorpio - jeden facet wrzucil do poloneza - moze tez Ci sie uda

albo 2,0 dohc na volumexie

zycze powodzenia z przerobkami
  
 
napewno nie chodzi o światła na torze a poprostu chce zmazać uśmiech z twarzy reszcie frajerstwa która po ruszeniu na światłach w swych VWII, kadettach i innych zachodnich czesto nie jakiś szybkich furach paczą na mnie z uśmiecham jak zostaje daleko w tyle .(oczywiście nie obrazajac nikogo )
  
 
Jak tak chcesz to stanowczo 1.8 rovera
  
 
Cytat:
2005-02-09 13:09:06, blejk pisze:
napewno nie chodzi o światła na torze a poprostu chce zmazać uśmiech z twarzy reszcie frajerstwa która po ruszeniu na światłach w swych VWII, kadettach i innych zachodnich czesto nie jakiś szybkich furach paczą na mnie z uśmiecham jak zostaje daleko w tyle .(oczywiście nie obrazajac nikogo )



Tiaaa, to jeszcze będziesz musiał popracować nad zawieszeniem i hebelkami, chyba nie chcesz się rozstać szybko z tym światem?

W ogóle najpierw musisz zdać sobie sprawę ile to wszystko Cię wyniesie - tanio nie będzie....
  
 
nie słuchaj ich oni się nie znają , wstaw silnik od Łady Samary. Jednak to jest auto z napedęm na przód więc musisz wstawić silnik do bagaznika , a bagaznik przeniesiesz do byłej komory silnikowej. No chyba że zostawisz seryjny silnik na swoim miejscu , wtedy bedziesz miał dwa alternatywne napędy. Oczywiście nie takie jak w Priusie ale zawsze coś. Bedziesz musiał tylko rozwiązać kwestie zbiornika paliwa, ale coś się wymyśli. Możesz go dać za oparciem fotela pasażera tylko wtedy będziesz musiał wlew wyprowadzić oknem. Nie jest to problem tylko w aucie może trochę smierdzieć beną. Jakbyś chciał butlę z gazę zamontować to zostaje Ci za oparciem fotela kierowcy miejsce, przewody rozprowadzisz pod podsufitką. Przy takim rozwiązaniu praktycznie znika Ci kanapa tylna więc możesz śmiało zaspawać tylne drziw. No i masz Poloneza Kupe!!!
  
 
samochód jest po to aby jeżdził .
ale jak było już wsponiane, to tanio nie będzie
  
 
wiem ze nie bedzie tanio ale ja chce tylko sam motor zmienić a to myśle ze w 1000-1500 zł sie zmieszcze jeśli bedzie to opcja 2.0DOHC bo jak Roverek to bez szans .Reszta musi dac rade taka jaka jest
  
 
Cytat:
2005-02-09 13:31:20, blejk pisze:
wiem ze nie bedzie tanio ale ja chce tylko sam motor zmienić a to myśle ze w 1000-1500 zł sie zmieszcze jeśli bedzie to opcja 2.0DOHC bo jak Roverek to bez szans .Reszta musi dac rade taka jaka jest



żarty się Ciebie trzymają.....1000-1500zł... Za tyle to możesz OHV-ki conajwyżej szukać...

  
 
Cytat:
2005-02-09 13:31:20, blejk pisze:
...myśle ze w 1000-1500 zł sie zmieszcze ...



ej ale wątek Dowcip jest gdzie indziej
  
 
niedawno widziałem na którejś z giełd internetowych 2.0 za 1500 wiec mysle że jesli poczekam to za 1500 zł spokojnie dostane taki motor .