Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-04-11 22:23:04 Jezeli masz gaz moze trzeba go wyregulowac. Mnie parownik dawal za duzo gazu - efektem tego bylo, ze jak jechalem wolno, zdjalem noge z gazu to obroty jeszcze sie zwiekszaly i po chwili wolniusienko spadaly na dol. Cholery z tym dostawalem. U mnie wystarczylo przykrecic jedna srube na parowniku... |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-04-11 22:30:13 no ale ja mam tak samo na lpg i na pb od zawsze |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-04-11 23:11:24 No to moja diagnoza jest taka, ze u Ciebie regulacja gazu nie pomoze
Co do silniczka krokowego czytalem troche o jego czyszczeniu i z tego co pamietam wychodzilo na to, ze czyszczenie niewiele pomaga, ale zawsze mozna sprobowac. Nowy silniczek kosztuje niemalo jak na takie gowienko Aha, i nie wolno dotykac iglicy, ruszac nia itd. |
Tomek2 corsa b żernica | 2005-04-12 07:22:07 nie mam gazu, ale uspokaja mnie wiadomość, że też spadają Wam obroty powoli czyli rozumiem że wszystko ok, pozdro.. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2005-04-12 08:31:37
Hm..... A czy ktoś może mi wytłumaczyć co się stanie jeśli w nowym silniczku krokowym poruszam iglicą? |
raffsa Klubowy Weteran Espero Miasteczko Slaskie | 2005-04-12 08:53:09 Przerabialem to w sobote ale mnie obroty spadaly na 500 a po czasie gasl !! a nawet czesciej gasl !!. wykrecilem silniczek przecyscilem troche syfu tam bylo i poskladalem troche gasl ale po czasie doszedl do siebie od soboty jest teraz wszystko OK.
Pozdrawiam Raffsa P.S. mysle ze to silniczek krokowy bo sie naprawawilo. |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2005-04-12 20:03:32
Najprawdopodobniej go zepsujesz, uszkadzając elementy odpowiadające za ruch czpienia Pozdrawiam - SpeedR |
Rafal_T Warszawa | 2005-04-12 21:09:00 Jeździj puki działa, a jak coś sie zpsuje (czego ci nie życze oczywiście) to bedziesz sie martwił... |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-04-12 22:39:47
No nie wiem, ja takich problemow nie mialem nigdy. Ani jak jeszcze jezdzil tylko na benzynie ani nie mam teraz na gazie (poza opisana wczesniej sytuacja, ale to bylo tylko na gazie), wiec nie jest to aniu urok Espero (chyba, ze akurat Twojego egzemplaza), ani jakosci elementow DU. Do DU mozna sie czepiac o jakosc montazu, ale same elementy mechaniczne nie byly nigdy zle. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-04-12 22:54:29 - gdy jadę przez dłuższy czas z dużą prędkością - po wciśnięciu sprzęgla i puszczeniu gazu obroty schodzą powoli i utrzymują się na poziomie ok. 1200 /min. I poziom ten trzymają aż do momentu, gdy zatrzymam całkowicie samochód. Wówczas spadają do standardowych 850/min. Wygląda na to, że komputer tak ma zaprogramowane obroty, aby np. silnik był gotowy do nagłego przyspieszenia - z wyższych obrotów szybciej i łatwiej się rozkręci. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-04-12 22:58:32 Aha - na sprawdzenie silniczka krokowego (tego od benzyny) jest łatwy sposób:
Na postoju poczekaj aż obroty się ustabilizują. Włącz jednocześnie ogrzewanie tylnej szyby, światła + halogeny i obserwuj wskazówkę obrotomierza - powinna na chwilkę spaść by prawie natychmiast powrócić do poprzedniego poziomu. Po wyłączeniu odbiorników prądu obroty powinny podskoczyć na moment, by po chwili znowu powrócić do poprzedniego poziomu. No i jeszcze jeśli masz klimę, to po jej włączeniu obroty powinny wzrosąć do 1200/min. Jeśli silnik w czasie przeprowadzania opisanych testów trzyma obroty - silniczek krokowy działa prawidłowo. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-05-01 20:45:29 prawie gaśnie, a po chwili wraca do poprzednich obrotów?? to znaczy, że silniczek krokowy działa.
|