Sportowy filtr powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś wie gdzie dostanę sportowy filtr powietrza do poloneza??
silnik 1600ccm gażnikowy
  
 
hm, musisz zdecydowac 3 rzeczy:

-czy napewno chcesz filtr sportowy, bo jesli jezdzisz na lpg to moze ci sie troszke pogorszyc elastycznosc silnika...(?)
-czy chcesz taki jak mial Alan28 czyli podobny kształtem do fabrycznego
-czy chcesz typowy stozek na rurze np za reflektorem...

z tego co wiem to jakos nie poprawia znacznie jazdy... a drogie jak cholera bo takich po 50pln z allegro to nie polecam.. powiem ci ze dbam o swoj tzn wymieniam go jak jest brudny czyli max 5tys km i 7 pln i autko odrazu mniej pali i lepiej bzyczy... po co ladowac sie w cos co nie da oczekiwanego efektu? no chyba ze robisz caly dolot i wydech... ale decyzja nalezy do Ciebie..
  
 
racja cyprys swiezy filterek robi swoje, u mnie jest po 6 zl
  
 
Ja mialem stozek zamontowany na koncu rury dolotowej i wyjety orginalny z puszki. Sprawdzil sie tylko po wyjeciu reflektora kiedy lecialo na niego powietrze. Wtedy sie okazalo ze jednak poldek potrafi sie wmiare wkrecac na obroty. Weglarski robi fajne doloty do poldka ale to juz kosztuje. Filtron i Proton robia sportowe wkladki dla poldka.
  
 
dzięki za rady może jednak kupie po prostu nowy
  
 
nowy filtr powietrza i gazu i autko smiga jak nowe...
  
 
Cyprysku a co masz na mysli mowiac mial?ja mam nadal
  
 
a to przepraszam !!! sprostowanie - "Taki jak ma Alan"!
  
 
a ja na moj stozek nie narzekam
  
 
Ja mam wkład sportowy i nie narzkeam ale jezdze na B
  
 
a ja nie mam nic poza seria, i jezdze na lpg i tez nie narzekam, a wrecz przeciwnie
  
 
a ja sobie robie dzis sportowy filtr powietrza
  
 
no wiec wywalilem dzis ze starego filtra tom bibule [wycielem, wyrwalem] i mi zostala sama gumka i siatka razem co wazne, do tego wycialem pasek bawelny dosc gruby [z bluzy]. owinelem tym paskiem tom siatke dwa razy i zszylem tak przez dziuki[oczka] w siatce. Jak sie gembom ciongnie ;p to jest bardzo lekko w porownaniu to bibuly. zobaczymy jutro jak to sie bendzie sprawowac. jeszcze mysle o polarze.
  
 
o kurcze to z ciebie prawdziwy wynalazca/majsterkowicz.. daj znac jakie efekty!!!!
  
 
jak soie bedzie sprawowac to pikus,ale jak bedzie filtrowac??
  
 
ja swoim kiedys wyciaglem filtr jak grzebalem przed podrozmo na mazury [olej, hamulce, woda itp.] wyjelem stary i tak sie zabiegalem zeby borygo dolac ze zapomnialem wlozyc nowy a dekiel mialem polozony, zobaczylem wiec nakrecilem motylka i w droge. Na warszawskiej to na trasie dziwilem sie ze tak na wyzszych biegach delikatnie lepiej reaguje. A co do filtracji to itak w miare dobrze filtruje tj. gruby gesty material na dwa razy. Ja niedlugo i tak swapuje silnik bo wsadzam skrzynie V, hydrauliczne sprzeglo, cieknie mi troche spod miski, a wsadzam silnik ze starego DFa 1500łańcuszek, co to pokazuje na nim ciagle lampa oleju, podkrece pompe i go wyjezdze do konca
  
 
Przez dluzszy czas jezdzilem na samej gumie bez bibuly. Zadna roznica. Wole wydac 7 zl niz sie bawic
  
 
dzis zrobilem test, w mocy roznica malo zauwazalna choc troche jakby rowniej chodzi na na jalowym, a poza tym duza roznica od razu zauwazalna ze niemal od razu mi zaczal reagowac na pedal gazu tj, jadac na dwojce spokojnie, wdepne do oporu to juz tak wyrazznie dlugo nie zamula
  
 
wiec czy warto kombinowac?
  
 
to zalezy od samochodu, mi sie oplacalo, bo mam przekombinowany dolot, tj gaznik od zuka, pocieta puszka filtra z zawirowaczami i tera mi od razu zaczyna ciagnac po dodaniu gazu