Co wymieniac razem ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
od razu powiem że chodzi o 1,8D '91

Cieknie mi pompa wodna i mam do wyboru 2 opcje.

1. Wymienić pompę wodną i od razu rozrząd.

2. Wymienić samą pompę wodną, a rozrząd wymienić razem z uszczelką głowicy ??

Nie stać mnie aby wszystkie 3 rzeczy zrobić od razu, a wszystko to trzeba zrobić

I tak myślę ktra opcja byłby jalepsza. pod względem robocizny.
  
 
wymien pierw sama pompe wodna
a potem reszte
  
 
Cytat:
2005-02-16 16:59:05, cezarrs pisze:
wymien pierw sama pompe wodna a potem reszte



Tez tak mysle
  
 
Ja bym wymieniał pompę i przynajmniej pasek rozrządu. Robota i tak ta sama a bezpieczeństwo nieporównywalne.
  
 
Cytat:
2005-02-16 19:38:04, munIO pisze:
Ja bym wymieniał pompę i przynajmniej pasek rozrządu. Robota i tak ta sama a bezpieczeństwo nieporównywalne.



Dokładnie
  
 
Cytat:
2005-02-16 19:38:04, munIO pisze:
Ja bym wymieniał pompę i przynajmniej pasek rozrządu. Robota i tak ta sama a bezpieczeństwo nieporównywalne.



No tak, robota taka sama. Z tym że kasa inna.
A nie będe zakładał nowego paska na stare rolki.
A przy wymianie uszczelki też trzeba zdjąć rozrząd z tego co słyszałem.

Chcałem się po prostu dowiedzieć, w której sytuacji jest łatwiej wymienić cały rozrząd, przy pompie wodnej czy przy uszczelce głowicy.
  
 
Przy pompie
  
 
a jak stare masz rolki moz enie tzreba ich wymieniac jeszcze moze zmienisz tylko pasek z pompa
  
 
Cytat:
2005-02-16 20:42:52, ricardo_w pisze:
a jak stare masz rolki moz enie tzreba ich wymieniac jeszcze moze zmienisz tylko pasek z pompa



no niestety, rolki nadają się już do wymiany.

A tak apropo ile kosztuje komplet rozrządu ??
  
 
Cytat:
2005-02-16 20:40:53, marcin_op pisze:
No tak, robota taka sama. Z tym że kasa inna. A nie będe zakładał nowego paska na stare rolki. A przy wymianie uszczelki też trzeba zdjąć rozrząd z tego co słyszałem. Chcałem się po prostu dowiedzieć, w której sytuacji jest łatwiej wymienić cały rozrząd, przy pompie wodnej czy przy uszczelce głowicy.


Lepiej założyć nowy pasek na stare rolki, niż zdejmować i nakładać stary, ten sam pasek. Pasek ma tendencje do pękania, po zdjęciu i założeniu nie wyregulujesz już tak samo naciągu napinaczy a to może być zabójcze dla paska. Silnik nie jest bezkolizyjny. Ja bym zmienił przynajmniej sam pasek. Jest to półśrodek (nie wymieniając rolek i napinaczy) ale z pewnością bezpieczeństwo byłoby dla mnie najważniejsze. Ja radzę wymienić pasek z pompą, zrobisz jak będziesz uważał.
  
 
Cytat:
A tak apropo ile kosztuje komplet rozrządu ??




Komplet z wymianą okoł 500 złociszy