Gdzie w Warszawie zmienic uszczelke pod glowica???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Uszczelka sie przestrzelila. Czas ja wymienic. Mam musztarde na korku i w chlodnicy szybko ubywa plynu, a pod samochodem plam nie ma. Pomocy! Jezeli wiecie kto i gdzie i za jaka cene moze to naprawic prosze o info.... Oczywiscie chodzi o mojego fiacika 125p.

Pozdrawiam
  
 
Mi w Uno robił Jacek, polecony przez El_comendanto. Gość raczej zna się na rzeczy, przy tym nie bierze dużo $$$. Dam Ci namiar na priva. Zadzwonisz, zapytasz....
  
 
Cytat:
2005-03-15 23:03:22, adams4lta pisze:
Witam! Uszczelka sie przestrzelila. Czas ja wymienic. Mam musztarde na korku i w chlodnicy szybko ubywa plynu, a pod samochodem plam nie ma. Pomocy! Jezeli wiecie kto i gdzie i za jaka cene moze to naprawic prosze o info.... Oczywiscie chodzi o mojego fiacika 125p. Pozdrawiam



Każdy mechanior bez problemu to zrobi...
A czemu padła uszczelka, przegrzałeś go ostatnio?
  
 
Hmmmm ja go chyba caly czas przegrzewam... Sam nie wiem. Katuje go jak moge i dalej niz 3/4 wskaznika temperatury wskazowka nie przemierza. Ogolnie bylo ok. Nie kopci, oleju nie bierze tylko mam syf na korku i ostatnioo zamarzl mi parownik wiec dolalem plynu chlodzacego do chlodnicy i bylo ok. Za jakis miesiac zagladam i brakowalo ok 2litrow plynu. Wiec dolalem. A dzis wlalem ok 1,5 litra. Syf jest tylko na korku, nie ma go w filtrze powietrza ani na bagnecie, moze to jednak nie uszczelka Prosze o podpowiedz....
  
 
Cytat:
2005-03-15 23:13:35, adams4lta pisze:
Hmmmm ja go chyba caly czas przegrzewam... Sam nie wiem. Katuje go jak moge i dalej niz 3/4 wskaznika temperatury wskazowka nie przemierza. Ogolnie bylo ok. Nie kopci, oleju nie bierze tylko mam syf na korku i ostatnioo zamarzl mi parownik wiec dolalem plynu chlodzacego do chlodnicy i bylo ok. Za jakis miesiac zagladam i brakowalo ok 2litrow plynu. Wiec dolalem. A dzis wlalem ok 1,5 litra. Syf jest tylko na korku, nie ma go w filtrze powietrza ani na bagnecie, moze to jednak nie uszczelka Prosze o podpowiedz....



odkręć świece sprawdź je czy któraś nie jest mokra zrób to przed odpaleniem rano na przykład. i jak odkrecisz swiece to sproboj latarką poswiecic przez otwor do cylindra i sprawdz czy nie masz przypadkiem czystego tłoka i cylindra. Jesli bedzie błyszczał sie to znaczy ze wpierdziela chłodziwo. Ale symptomy które opisujesz wskazują na padnieta uszczelke a tamte zeczy ewentualnie utwierdza cie w przekonaniu...
  
 
dzis wstawilem 3 elektordowe iskry. Stare swiece byly juz przegrzane ale nie byly mokre. Od jakiegos czasu mialem problemu zs odpaleniem a jak juz odpalil to przez jakies 5 min jechalem na 3 garach a potem bylo ok. Myslalem ze mi zarzuca swiece. Dzis je zmienilem wiec okaze sie czy to o to chodzilo....
  
 
Cytat:
2005-03-15 23:03:22, adams4lta pisze:
Witam! Uszczelka sie przestrzelila. Czas ja wymienic. [...] Jezeli wiecie kto i gdzie i za jaka cene moze to naprawic prosze o info.... Oczywiscie chodzi o mojego fiacika 125p. Pozdrawiam



aso ochota,
aso zacisze,
aso ząbki,
aso marki,
aso zalesie.

kogoś pominąłem?



  
 
Cytat:
2005-03-16 08:09:35, Admiral pisze:
aso ochota, aso zacisze, aso ząbki, aso marki, aso zalesie. kogoś pominąłem?


aso momik - nowo utworzona placówka mobilna
  
 
Cytat:
2005-03-15 23:44:40, adams4lta pisze:
dzis wstawilem 3 elektordowe iskry. Stare swiece byly juz przegrzane ale nie byly mokre. Od jakiegos czasu mialem problemu zs odpaleniem a jak juz odpalil to przez jakies 5 min jechalem na 3 garach a potem bylo ok. Myslalem ze mi zarzuca swiece. Dzis je zmienilem wiec okaze sie czy to o to chodzilo....



Te 5 min chodzenia na 3 garach to czas do momentu nagrzania sie silnika. jak sie nagrzeje to wzrasta objetość głowicy i bloku silnika i sie dociska w ten sposób (uszczelnia). A przed nagrzaniem borygo moglo sobie wpływac do cylindra i psuło mieszanke.

Ja wymieniam u siebie uszczelke na wiosne. bo mi juz sie pod kolektorem ssacym blok poci, a przy okazji uszczelniacze nowe wstawie...
  
 
Moze tez poczekam na wiosne... Odrazu powieksze kanaliki i zamontuje kolektorek GSI i moze jeszcze cos....Mam kiepskie cisnienie na 3 garze, tylko 10,5 wiec pewnie pierscionki trzeba zmienic....ah ciezka decyzja co dalej....Aha ja mam 1,3 a nie 1,5....
  
 
Cytat:
2005-03-16 16:31:32, adams4lta pisze:
Moze tez poczekam na wiosne... Odrazu powieksze kanaliki i zamontuje kolektorek GSI i moze jeszcze cos....Mam kiepskie cisnienie na 3 garze, tylko 10,5 wiec pewnie pierscionki trzeba zmienic....ah ciezka decyzja co dalej....Aha ja mam 1,3 a nie 1,5....



tylko 10,5 hehehe tylko
  
 
hmmmm patrzac od strony szyby mam kolejno 12;12;10,5;12...no i jeden znajomy powiedzial ze mam silnik do remontu...a ja nie wiem co i jak nie znam sie tak zeby to ocenic. Na moj gust to trzeba zrobic porzadek za 3 garem i z uszczelka pod glowica....Co o tym sadzisz??
  
 
Cytat:
2005-03-16 16:38:11, adams4lta pisze:
hmmmm patrzac od strony szyby mam kolejno 12;12;10,5;12...no i jeden znajomy powiedzial ze mam silnik do remontu...a ja nie wiem co i jak nie znam sie tak zeby to ocenic. Na moj gust to trzeba zrobic porzadek za 3 garem i z uszczelka pod glowica....Co o tym sadzisz??

być może to wina walniętej uszczelki

ogólnie widać że kompresja jest b.db
  
 
Cytat:
2005-03-16 16:40:47, Jojo pisze:
być może to wina walniętej uszczelki ogólnie widać że kompresja jest b.db



wzorowa gdyby nie ten jeden cylinerek
  
 
sugerujecie ze walnieta uszczelka powoduje nieszczelnosc na 3 garze i ze ta nieszczelnosc pogarsza sprezanie o ok 1,5 bara??
  
 
Cytat:
2005-03-16 16:51:30, adams4lta pisze:
sugerujecie ze walnieta uszczelka powoduje nieszczelnosc na 3 garze i ze ta nieszczelnosc pogarsza sprezanie o ok 1,5 bara??

tak może być
  
 
Jasne. Ktoś tu kiedys sie żalił w jakimś wątku, że miał kompresję pomiędzy 6-8. Po wymianie uszczelki było 10,5 na wszystkich garach. czyli bardzo przyzwoicie.
  
 
hmmmmmmmm zaczyna mi sie to podobac. Duzo bym zaoszczedzil jak to by byla kwestia tylko wlanietej uszczelki. Nie powiem ale samochodzik moglby lepiej sie wkrecac. Moze wymiana uszczelki, regulacja gaznika u gaznikowca i zmiana koletora na GSI da jakies lepsze osiagi. Oplaca sie zrobic to co napisalem?? A jak jestesmy przy gazniku to ile kosztuje regeneracja,regulacja itp w Warszawce? i oczywiscie gdzie....
  
 
czy 150 zl zaa wymiene uszczelki i 60 zl za planowanie glowicy to duzo???
  
 
Cytat:
2005-03-16 17:18:49, adams4lta pisze:
czy 150 zl zaa wymiene uszczelki i 60 zl za planowanie glowicy to duzo???



to chyba nie dużo, za planowanie 50 zł biorą dzwonilem ostatnio po auto szlifach i innych.
Musisz sobie to tak przetłumaczyć:
wymiana uszczelki:
- spuszczenie płynu,
- wymontowanie gaźnika, kolektora jednego i drugiego,
- zdjecie klawiatury, odkrecenie głowicy
- załozenie uszczelki, dokrecenie głowicy, 2 dokrecenie
- uzbrojenie głowicy i pozakladanie wszystkiego spowrotem
- ustawienie zaworów, wlanie płynu i odpowietrzenie ukladu

policz sobie to wszystko oddzielnie ile by za to wzial mechanik i wyjdzie ze za same ustawienie zaworow z wymiana plynu chlodniczego to ok 80 zł...

a gdzie w wawie chca za 150 zł wymienic uszczelke?
i czy wliczaja juz w koszta uszczelki wszystkie?

Kiedys dla draki zadzwonilem do Chojnackiego (tego od tuningu) zeby sie spytac ile by kosztowala wymiana uszczelki to mi powiedzieli ze w 500 zł powinienem sie zmiescic