Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2005-02-16 15:11:55 Nie tylko dla Poloneza , ale dla ŻADNEGO auta nikt nie poda ci precyzyjnych danych dla mokrej nawierzchni bo zależy to od wielu czynników : stanu i rodzaju nawierzchni , grubości warstwy wody , rodzaju opon , głębokości i rodzaju bieżnika , obciążenia pojazdu i jeszcze kilku zmiennych parametrów .
Sama droga hamowania dla prędkości 50 km/h będzie prawie 3 RAZY krótsza , niż dla 80 km/h !!! |
ana Sucha Beskidzka | 2005-02-17 14:02:29 Dzięki za informacje!
A istnieją badania drogi hamowania na suchej nawierzchni? |
![]() Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-02-17 14:20:17 tak, przeprowadzane sa na okreslonym typie nawierzchni przez producentow aut... Do testow brane sa auta fabrycznie nowe na ogumieniu bedacym wyposazeniem pojazdu (fabrycznym)...
wyniki testow roznia sie z powodu nawierzchni - rozne odmiany betonow i asfaltow. tak naprawde sa i tak ne wspolmierne z rzeczywistoscia gdyz zuzycie opon i ukladu hamulcowego oraz zawieszenia przeklada sie na wydluzenie drogi hamowania... dla przykladu Nissan Skyline R34 GTS-R V-spec z 100-0km/h: 37,8m - auto nowe na oponach Yokohama (wyposazenie fabryczne); 42,5m - to samo auto z przebiegiem 25 000km: 35,6m - analogiczny nissan z przebiegiem 800km i oponami Goodyear Eagle F1; 34,0m - ten sam nissan z przebiegiem 1000km i sportowym zawieszeniem nismo; 31,3m - jw. z hamulcami 8-tloczkowymi brembo... testy wykonywane dla nissana przez nismo w 2003 roku... |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-02-17 22:07:52 o kurde 8 tloczkowe??? ja mam w sumie 4 tloczki i tak sa z nimi problemy... ![]() |
![]() Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2005-02-17 22:13:24 a jak to jest z tymi Lucasami bo slyszalem ze to calkiem inna bajka i nie do porownania z tradycyjnymi, bo bym se do DFa wstawil ale zostawiajac tarcze tyl |
![]() Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2005-02-19 01:35:23 no pytam sie kto ma lucasa hamulce bo mysle o zalozeniu ich do swojego, jak one hamuja, czy som awaryjne, i jak trudno jest zalozyc do starego typu |
![]() Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-02-19 08:58:35 ja mam lucasy w 132 i sa znacznie lepsze od seyjnych ![]() ![]() |
![]() Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-02-19 09:01:18 ja wymienilem od razu ze zwrotnicami ![]() ![]() |
![]() Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2005-02-19 13:32:08 Lepiej tu bo inni sie troche dowiedzą, a jak robil tarcze, wymienial, przetaczal czy jak. A serwo z pompa jest wieksze od standart, i czy w lukasach tez bywa ze sciaga na strone przy hamowaniu bo jak depne u siebie na max to lata od lewej do prawej |