MotoNews.pl
10 Wygląd 125 - 1972 (137120/110) - NT

Wygląd 125 - 1972

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, szukam publikacji na temat 125 '72. Właśnie kupiłem taki samochód, jest to pierwszy taki zakup, nie mam doświadczenia. Samochód jest w dibrym stanie, ma metalową atrapę, ale dzwignie zmieny biegów w podłodze - wygląd oryginalny i kasetowe klamki. Czy tak powinno być.

Witamy na naszym forum.

Na poczatku, zanim cos napiszesz zapoznaj sie z regulaminem forum (tematy info podwieszone na gorze), uzywaj wyszukiwark i pamietaj, ze nikt tu nie odpowiada na maila ...

Cześć
Atrapa metal ok, dźwignia w podłodze też, klamki kasetowe też mogły się przytrafić.
Pokaż zdjęcia lepiej .

Cytat:
2006-02-28 21:18:27, jacek_s pisze:
Cześć Atrapa metal ok, dźwignia w podłodze też, klamki kasetowe też mogły się przytrafić. Pokaż zdjęcia lepiej .

nie mogly, wprowadzone w 1973, od numeru 171850 z tego co pamietam

To przepraszam.

spoko nic sie nie stalo

Dzięki wszystkim to mój pierwszy raz na forum i pierwszy samochód. Trochę się martwię bo w dowodzie rejestracyjnym na poprzedniego właściciela wpisany jest rok produkcji 1972 a numer nadwozia 293605, może ktoś wie jaki to może być rok please

Tak jak stwierdzili przedmówcy, biegi ok klamki nie, gdzie masz włacznik wycieraczek?

Edit: Najlepiej obfotkuj go dokładnie i zarzuć zdjęcia na forum.

[ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2006-02-28 21:49:30 ]

Kalwisz, po lewej stronie zestawu wskaźników

Cytat:
2006-02-28 21:49:30, piotrekbok pisze:
Kalwisz, po lewej stronie zestawu wskaźników

Prawidłowo

buda jakby z 74 :| sprawdz na aucie numer... moze mial zmieniane nadwozie? jakis wypadek jako prawie nowka albo cos

Dzięks

Jak ma być full oryginał sprawdź daty na szybach

Jezeli klamki sa kasetowe to juz widze orginalne szyby Pewnie buda sobie pogniła albo miał dzwona i była naprawiana i ma nabity inny unmer, tak jak moja Ale zrob zdjecia i pokaz, to ci wszyscy chetnie wytkną co masz nie tak, hhehe