| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-VoDz- SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Białystok | 2005-02-21 18:47:40 -No dobra ale czy organizujecie się jakoś przed wyjazdem na węgry typu spotykacie w jednej miejscowości w Polsce i tak wjeżdżacie w obce tereny? ;].
-Zapraszani na zlot spotykacie się z gospodarzami gdzie...? Przechwytuja was w jakimś wcześniej umówionym miejscu? Czy tez dajecie w rure sami i szukacie w danej okolicy. -Jak terminowo taki dojazd trwa. Ile na przejazd w jedna druga strone do granicy naszej odliczając zlot sam. -W jakich liczbowo składach zdarza wam się ganiać 2/3/7? osób średnio na ile aut zdarzyło się w 1 w 3? Pytam bo jestem zielony jak ogórek do zmasakrowania przy vodzie |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-02-21 18:55:46
W tym roku ekipa spotkała sie o 3 rano w Krakowie na Jet-ie i ruszyli razem, ja natomiast z moją elą czekalismy na nich na granicy słowacko-węgierskiej (bo bylismy juz na Słowacji parę dni) a potem ruszyliśmy razem
Pojechaliśmy po prostu na miejsce zlotu - Jasiu i Konrad wiedzieli po prostu gdzie to jest
Ekipa z Krakowa wyjechała ok 3 rano a o 13-14 bylismy juz na miejscu ale wliczając w to spore problemy z autem Fleszera. Jak wracaliśmy to z Miszkolca wyjechaliśmy ok. 16-tej a o 1 w nocy bylismy juz w Krakowie.
Na Węgrzech było nas 5 aut, po 2 osoby w aucie, szósty, Lewar jechał osobno i miał w aucie 4 osoby. |
-VoDz- SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Białystok | 2005-02-21 19:00:39
Wow sądziłem, że polskich zapaleńców reprezentowała garstka a tu cała reprezentacja.
Kraków hm... ciężka sprawa nadrabiać tak dużo z Białegostoku
No to mieliście suuper
Terminowo węgrzy urządzają zloty w jakich terminach ?
Nigdy nie wypuszczałem się poza granice kraju raz do berlina i to wsio. I powiem, że jestem mile zaskoczony czasem przejazdu. Ale czy nie potrzebne mi np. miedzynarodowe prawo jazdy ? |