E30 BDB Stan - a nie pali ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Mam tylko jedno pytanie. Czemu moja E30 318 M10 L-Jetronic nie chce zapalić. Wcześniej sporadycznie miała dziwne objawy w postaci nierównomiernej pracy zimnego/rozgrzanego silnika oraz bardzo słabych osiągów, szczególne w przedziale od 2.8tys-4tys (wręcz zwalniała w tym zakresie, a zaczynała brać po 5tys.)
Później niewiedzieć czemu gasła i niedawała się zapalić, po czym wszystko wracało do normy i śmigała że aż miło.

A TERAZ - zgasła i już nie zapala. Wymieniłem 3 akumulatory i nic

Proszę o sugestie jakiego typu są to objawy? Układ zapłonowy ?
Padnięta Sonda lambda ? Przepływomierz? Co wymienić czy wyregulować?
  
 
Zapomniałem dodać, że wszystko jest w najlepszym porządku jeśli chodzi o stan wizualny silnika, niepopękane gumy, przewody, nowe świece (fakt że ISKRA), nowa uszczela pod głowicą i super sprężanie, nie stuka, tylko dymi na ciemno wypluwając sporo sadzy. Nie ma LPG. Jedyna wada to zwarcie na bezpieczniku od podświetlania deski - brak oświetlenia, ale już przywykłem.
A objawy o których pisałem pojawiały się zawsze- ZAWSZE!, po wysilonej jeździe, tzn jak ciskałem w granicach 5-6tys.
Jeśli od początku dnia uruchamiałem i jeździłem stylem ślepego dziadka (od 2-3tys nie więcej) wszystko BYŁO OK!!.

Dziwne co ???
  
 
dymi teraz jak nie możesz odpalić, czy dymiła jak jeszcze paliła?
  
 
jak dymiła na czarno to zabogata mieszanka a to może oznaczać walnięty np. przepływomierz
  
 
Dymi od zawsze, ale to nie jest jakaś tam czarna chmura tylko lekko ciemnawy dymek. Za ta sadza jest w dość sporych ilościach.
Po kilku minutach pracy na postoju widać z tyłu "kałuże kropelek sadzy". Ale tak było od zawsze.
  
 
jeśli jest tak jak mówisz to znaczy że przepływomierz bedzie do wymiany. najlepiej jakbyś przełożył taki sam od drugiej sprawnej i sprawdził.
pozdrawiam