| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-05 19:50:48 musialem oddac swoja do warsztatu. padla pompa wodna sprawa wygladala tak: przychodze sobie rano do autka mysle sobie sprawdze olej bo dawno tego nie robilem otwieram maske, olej OK ale patrze ze sucho w zbiorniczku wyrownawczym. patrze na pompe wody a z niej kap kap jak z kranu woda ucieka. podjechalem szybko na stacje zalalem zbiorniczek i do warsztatu. tam postal z godzine, nic plynu nie ucielko ale skoro raz sie stalo czyli pompa do wymiany tak czy siak. troche wszystko sie stalo przez wlasna glupote 25kkm temu robilem rozrzad i gdybym wtedy wymienil tez pompe tobym uniknal drugi raz rozbierania calego rozrzadu. a dostep do pompy w tym silniku jest TRAGICZNY. pojutrze mam odebrac z warsztatu bo na weekend akurat trafilo. mam nadzieje ze po robocie wszystko bedzie ok. swoja droga przez rok nie ubylo plynu nawet centymetr... do wczoraj;P |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-05 20:19:08 najgorsze (a moze najlepsze) jest to ze nie jestem przyzwyczajony do tego ze toyota sie PSUJE. do tej pory to byla jakas abstrakcja. a tak zostalem na weekend bez samochodu lipa |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-03-05 20:50:36
phi - ja nie jestem przyzwyczajony do tego ze sie FIAT psuje... autko ma 4 pasek rozrzadu i fabryczna 28-letnia pompe i dziala.... |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-03-06 11:23:55 Qbaa jakiej firmy pompe zakładasz? Domyślam sie ze nie Toyoty z ASO
Pozdrawiam |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-03-06 15:14:57 Co do firmy polecam KKM
Albo jakąś japońską. Pozdro. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-03-06 17:13:06 Pompa nie nawalila tylko po prostu sie zuzyla.Nic nie jest wieczne.Zuzycie uszczelniacza jest normalne po duzym przebiegu a pompa pracowala na pewno nadal bardzo dobrze,tylko plyn uciekal.
Nie wiem co to za powod zeby chwalic sie niezawodnoscia pompy we fiacie.To moze jeden przypadek na 1000 ze pompa chodzi a my mamy 1 przypadek na 1000 ze zaszwankowalo uszczelnienie pompy.Inaczej to fiaty cieszyly by sie taką niezawodnoscią jak toyoty,ale na szczescie tak nie jest. |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-06 21:00:15 zakladam jakas japonska z oferty japan carsu. pierwsza to awaria toyoty od roku wiec nie ma co narzekac. i tak wielki szacunek dla 16-letniego diesla za odpalanie z dotyku w -18 stopni i za to ze oleju nic nie bierze po prawie 400 kkm bez remontu... swoja droga ciekawi mnie czy ten silnik ma podgrzewacz paliwa w pompie lub w filtrze paliwa. osobiscie trudno mi uwierzyc ze przy takim mrozie silnik od razu zaczyna pracowac rowniutko jakby lato bylo;P zaznaczam ze wersja nie zadna skandynawska tylko zwykla polska z pewexu ![]() |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-03-07 01:21:48
nie wiem na czyje szczescie.... zreszta chodzilo mi generalnie o to ze moze mam takiego dziwaka... ale moj fiat przez 4 lata sie nie popsul z wlasnej winy... dopiero po 4 latach posiadania trzeba bylo wymienic plywak w gazniku - bo pekl ze starosci.... zreszta po wizycie w warsztacie mojego padre nagle wszystkie auta dziwnie przestaja sie psuc
|
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-07 06:08:26 ciekaw jestem Miśku w jakiej kondycji Twoj dieselek sie znajduje
a tak baj de łej to zastanawiam sie czy przy okazji kiedy rozrzad jest rozgrzebany nie wymienic simmeringow i paskow napedowych poza rozrzadem ktory jest w miare nowy. bo cos strzeli pozniej i znow zaplace jak za zboze za robocizne a tak jak jest okazja mozna by bylo w ramach jednego zrobic.... |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-07 14:11:00 rzeczywiscie - simmeringow nie bede wymienial. paski sa do wymiany podobnie jak napinacz paska do pompy wspomagania bo podobno halasuje i luz ma;/ |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-03-07 20:03:17 =>> Qbaa
Mój silniczek znakomicie sie czuje. Co to, przeciez on jeszcze 200tys nie ma Paliwko, olej, paski i jazda
W najbliższym czasie musze sie zainteresować paskiem i właśnie napinaczem do pompy wspomagania oraz paskiem alternatora - coś tam popiskuje ...rzadko ale jednak..
Acha, pamiętaj aby pasek jakiś dobry kupić (np Gates)! Pozdrawiam |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-03-07 20:18:17 hmm to widze ze jeszcze 400kkm przejedziesz na tym silniczku. piszesz o paskach GATES'a - ja slyszalem o nich niestety same niepochlebne opinie. osobiscie rozrzad przy wymianie kazalem zalozyc sobie BOSCH'a, moj dziadek jak zmienial rozrzad w swoim golfie mk1 TD to dwoch mechanikow powiedzialo mu ze jak przyejdzie do nich z Gates'em to mu nie wymienia bo nie beda brali odpowiedzialnosci za ewentualne jego zerwanie a zdarza sie to podobno czesto. polecali ContiTecha albo wlasnie Boscha. co do rolki napinacza paska od wspomagania - u mnie lozysko w niej juz bylo glosne, warsztat nie znalazl zadnego zamiennika o oryginal w ASO - 620 PLN...bez komentarza. szczescie w nieszczesciu ze rolka jest rozbieralna i udalo sie ja zreanimowac przez wymiane lozyska. miejmy nadzieje ze bedzie dobrze. jutro mam odebrac camry z warsztatu... zobaczymy jak zrobili. warsztat kolegi - do tej pory robili wszystko przy mojej camry i powodow do narzekan nigdy nie mialem - mam nadzieje ze tym razem tez tak bedzie |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-03-07 21:37:58 Ja tam na gates-a nie mogę złego słowa powiedzieć od 7 lat tylko gates-a zakładam i nigdy nie było jakiejś lipy przejeżdża tyle ile książka pokazuje a nawet więcej.
Do swojej napewno założę gates-a rolki za to tylko SKF chyba że będzie problem z dostępnością to jakieś japońskie. Pozdro. |