MotoNews.pl
12Spreżyny.. kompletna porażka... pilna prosba o pomoc. (107341/45) - NT
  

Spreżyny.. kompletna porażka... pilna prosba o pomoc.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!

Escort 94' 1.4i 3d 100kkm
Tyl samochodu siedzi dosyc solidnie, no niestety latka leca, troche tez trzeba czasem powozic samochodem. Jak zapakuje samochod Dobija, obetrze tlumikiem o wieksze wyboje itp

Decyzja kupuje nowe sprezyny. Jak pomyslalem tak zrobilem, udalem sie do sklepu kupilem komplet sprezyn na tyl "K+F" wzmocnione (symbol 504 075). Zakladam i jest tak samo zle ! Samochod siedzi, jak przewiozlem dzis Ojca, 1 torbe i wozek inwalidzki to tyl siedzi jakby z pol tony cementu zapakowac... Jestem zly na to strasznie.

Oczekuje ze samochod w tylu bedzie twardy i bedzie stal wysoko (niezaladowany) oczywiscie wysoko w granicach rozsadku, a nie jak woz drabiniasty.

Sprezyny zamocowane prawidlowo, nowe sa - gdy je postawic obok siebie - sa nizsze od starych (org. Ford 100kkm przebiegu), a tu taki zonk...

Bede reklamowal te sprezyny, tak byc nie moze.

Moze cos konstruktywnego doradzicie?
Kupilbym normalne sprezyny, nie wiem, moze jakies nawet polskie, byle TWARDE i byle ten samochod normalnie_wysoko stal.

Moze tyczasowo (reklamacje troche trwaja) zaloze te stare sprezyny i doloze do nich te magiczne "gumy do sprezyn"... Bedzie to dzialac na jakis 1kkm?

Poratujcie!
  
 
Cytat:
[...] zaloze te stare sprezyny i doloze do nich te magiczne "gumy do sprezyn"... Bedzie to dzialac na jakis 1kkm? [...]



Ja wlasnie takie ''magiczne gumy'' zalozylem.
efekt - sztywniejszy tyl, zaladowany sprawuje sie o wiele lepiej.
  
 
Cytat:
Ja wlasnie takie ''magiczne gumy'' zalozylem.



Ooo... to dziekuje... a dlugo juz jezdzisz z takim rozwiazaniem?


To i tak nie zmienia faktu ze chce nowe sprezyny. Kupie jakiekolwiek, byle tyl byl mocny, sensownie sztywny... te "K+F" to takie dziadostwo?
Moze cos innego kupic?


  
 
A amorki masz sprawne?? Bo to też może być przyczyną...
  
 
Jezdze ze 3-4 tygodnie. Tez mialem wymieniac sprezyny ale brakowalo kasiorki

Jestem po dwoch trasach z pelnym pokladem + bagaze + pelny bak paliwa + pelne kolo gazu i mozna odczuc stosunkowo duza roznice.

Jak juz sie zdecydujesz na "magiczne gumy" to wkrec 2 szt na jedna sprezyne.

Moj szwagier w swojej Vectrze jezdzi juz tak drugi rok - to on mi doradzil to tansze rozwiazanie

  
 
Cytat:
2005-07-25 23:02:18, Lowell pisze:
A amorki masz sprawne?? Bo to też może być przyczyną...



Amorki 'ugna sie' na tyle na ile pozwoli im sprezyna..
  
 
Witam,

Spręzyny K+F są niezłe, ale ja proponuję sprężyny Lesjofors.
Zadnych gum bym nie montował. Montując gumy wyłączasz dany zwój sprężyny, może to doprowadzić do jej pęknięcia.
NIe mam w tej chwili katalogu, żeby podac numer ref. ale moge podać telefon do dystrybutora tej firmy.
dla przykładu Poznań 61/650-45-45, Wrocław 071/3561800, Dębica 014/6806807.

pzdr.

JM

p.s. gdzie kupiłeś k+f-a?
  
 
Cytat:
Jak juz sie zdecydujesz na "magiczne gumy" to wkrec 2 szt na jedna sprezyne.



No nie mam w tej sytuacji wyjscia. Jezli te paskudne "K+F" oddaje do reklamacji to musze zalozyc stare sprezyny. A czy nowe czy stare, to samochod siedzi tak samo, gumy wiec okazuja sie niezbedne.

2szt na jedna sprezyne? Rozumiem ze chodzi o dwie gumy nalozone miedzy zwoje "jedna za druga" tak?

Dzieki!
  
 
Cytat:
Spręzyny K+F są niezłe,



To najwyrazniej ja trafilem na jakies wadliwe, no bo jezeli na nowych sprezynach siedzi tak samo ja na starych oryginalnych po 100kkm to co innego moge o tych 'K+F" myslec...

Cytat:
ale ja proponuję sprężyny Lesjofors.



A sa twarde, wysokie? B K+F to dodatkowo kupilem "wzmacniane". Dobry zart...

(K+F w Zabrzu)
  
 
Gumy miałem dłuuugo w sierce, i było OK. Jeździłem załadowany, pozatym chciałem żeby mniej się uginała, i byłem zadowolony.

Jak by co to mam komplet amorów i sprężyn oryginalnych, które wyleciały z mojego bolida i od dawna zawalają garaż. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57352473

Nie miałem na nich takich problemów.