| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2005-02-24 22:15:10 czy do wpinania sie w uklad hamulca zasadniczego stosujecie modyfikowane pompy czy wystarczy orginalna pompa sprzegla ze starego DF'a? |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-24 22:34:53 trzeba przerobic wejscie tam gdzie wchodzi plyn ze zbiorniczka poza tym ja nic nie robilem wiecej |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2005-02-24 22:37:39 Nie prościej zapiąc inne końcówki na przewód? Ja tak mam...
Po co kombinowac z pompą? |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-24 22:50:33
Na pompe od DF'a??????????? Powiedz jak |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2005-02-24 22:59:05 podpiecie to nie problem chodzi mi generalnie o wpiecie sie w uklad czy pompa sprzeglowa z dfa nie pogorszy i nie bedzie kolidowac z praca zasadniczego hamulca juz sama w sobie |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-24 23:06:52
Ja nie zaobserwowalem ![]() |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2005-02-24 23:11:49
To ja nie wiem, jak ona jest rozwiązana... ja mam od Skody |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-24 23:15:37
No to cicho
Zebym wiedzial wczesniej tez bym sobie zrobil na Skodowej |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-02-24 23:22:59 u nas po prostu idzie sie do formy gdzie robia przewody z metra.
I mozesz meic z jednej strony koncowke skody z drugiej poloneza i nikt slowa nie powie po prostu robią ..... Przynajmniej tak to tlumaczyl mi barek 126 |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2005-02-24 23:30:32 nie chodzi mi o same wpiecie bo sam moge zarobic koncowki
chodzi mi o sparawowanie sie jako takie samej pompy wpietej w uklad tylnego hamulca zasadniczego P.S. czy dobrze rozumiem jakas pompa ze skody ma tylko same gwintowane polaczenia bez plastikowego krucca? |
AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2005-02-25 00:36:23 ja miałem bardzo dobre hamulce.
nawet jak wpiąłem się z pompą do ręcznego to było tak samo jak wcześniej. jedyne co trzeba wzmocnić przy tej pompie "df" to pierścień segera co trzyma tłoczek. mi się skruszył i zniszczył pompę, koledze tak samo. |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2005-02-25 10:14:53 Skodowska ma jakieś zabezpieczenie , by ten tłoczek sie nie wysuwał.
A z hydro rękawem - różnica jest taka, ze oprócz cholernej frajdy z zaciągania jego, nie odczujesz żadnej różnicy
Noo wewentualnie pedał hamulca sie podnosi w momęcie zaciągnięcia ręcznego... i na odwrót. |
K_24 orange extraklasa... Miasto swietej wiezy | 2005-02-25 15:01:05 Ani pompka ze skody ani z duzego fiata mi nie pogorszyla zwyklych hamulcow, pompe ze skodziszy latwiej zaadoptowac do malca ,ale od czego by ta pompka nie byla - hydrauliczny rekaw jest zajebisty |
K_24 orange extraklasa... Miasto swietej wiezy | 2005-02-25 15:01:42 Ani pompka ze skody ani z duzego fiata mi nie pogorszyla zwyklych hamulcow, pompe ze skodziszy latwiej zaadoptowac do malca ,ale od czego by ta pompka nie byla - hydrauliczny rekaw jest zajebisty |
qrdesz Sanok | 2005-02-25 23:02:17 ja mam inne pytanie co do hydraulicznego.
Jak sie w to podpiąć? w którą stronę puścic obieg przez pompe? o to mi chodzi
dzięki |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-02-25 23:08:05 Wpinasz sie w przewód idacy z pompy do trójnika z tyłu.
Od głównej pompy dajesz krótki do pompy hydraulika a od niej do tylnego trójnika. Prosciej sie nie da chyba wytłumaczyc - nie wiem jaka jest pompa w 7ce. |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-25 23:34:27
Przewod idacy od pompy hamulcowej "glownej" wpinasz jakby zamiast zbiorniczka plynu przy pompie od recznego, a wyjscie do trojnika z tylu |