Koszt naprawy sprzegla - Omega MV6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

slizga mi sie sprzeglo i postanowilem to zmienic.
Pojechalem do mechanika i zaproponowal mi cene 1300 zl za sprzeglo Sachsa.

Czy to normlana cena czy przesadzil ?

Powiedzial ze wymiana dotyczy tarczy bo juz jest za cienka. w sieci znalazlem ze tarcza kosztuje max 450zl. Czy tam cos wiecej trzeba wymienic i ja to pomijam ?

Pozdrawiam,
Vino






[ wiadomość edytowana przez: Vino dnia 2005-03-08 21:25:08 ]
  
 
Nie wiem jak w MV6, ale robocizna za zdjęcie skrzyni w dwazero w wawie od 200 do 450, łożysko oporowe jeślirazem z siłownikiem sprzęgła, bo podobno nierozbieralne , 500, jak docisk i tarcza nie wiem
  
 
Z tego, co pamiętam, to w V6 jest jednak troszkę więcej roboty (bo ściągnięcie wydechu, to nie to samo, co w dwazero - a ponoć trzeba). Ja zapłaciłem coś koło 1200, ale dlatego, że udało mi się sprzęgło tanio strasznie kupić. 1300 to chyba cena do zaakceptowania.
  
 
No ale to samo sprzeglo tyle ma kosztowac. Za robocizne chca 350zl.
W sumie 1650, dosc sporo.
Dlatego pytam czy to sprzeglo ma tyle kosztowac (same czesci) ?

Pozdrawiam,
Vino
  
 
Nie chciałem robić burzy i dlatego napisałem, że cena jest do zaakceptowania. Cena samego sprzęgła taka niestety może (a przynajmiej taką mi podawano w serwisach). Mi się udało kupić od kolegi (jednorazowo niestety) za 630 i dlatego z całością się wyrobiłem w ok 1300PLN.

Może poszukaj w InterCars, InterTeam - tam (jak sam będziesz kupował) może być troszkę taniej.
  
 
Moje mechaniki wyceniły na ok. 1250 całość - w tym:
1). sprzęgło komplet ok. 1000 (z tego sama tarcza ok. 470 chyba)
2). robota ok. 250

Fakt, że trochę taniej liczą po znajomości, ale nie tak znowu bardzo.


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec


[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2005-03-09 12:01:05 ]
  
 
Czyli wynika ze cen ajest w normie.
Sprawdzalem ceny w Intercarsie, to ten moj mechanik sobie dolicza 10-15% do czesci. Komplet sprzegla kosztuje 1200zl (sachs).

Teraz inne pytanie. Co taki komplet ma wiecej niz lozysko i tarcze ?

Bo mozna kupic Oplowska tarcze sprzegla i lozysko za 830 zl.
A to juz sporo mniej.
  
 
Tarcza dociskowa.

Btw: IMO jest różnica czy 1250 czy 1650. Ale to zależy co oznacza "w normie".



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2005-03-09 12:03:19 ]
  
 
Ta, masz racje ze jest roznica.
ale chodiz mi oto ze skoro ten komplet ma kosztowac te 1300 a za robote chca 350, a Janusz mowil ze to mniej wiecej tyle bedzie kosztowac, to znaczy ze w "normie"

Duzo chca za to sprzeglo, gadalem z faciem przez telefon to i powiedzial ze nie maja marzy, z cen jest jak z intercarsu. A ja wchodze i jest za 1200. Kreci.

Vino
  
 
Ale ja mam dwazero, więc jak pisze PROWO, to duża różnica i w robociźnie więcej rozbierania i droższe graty. Tarcza na pewno, docisk jak znam życie też, jedynie nie wiem jak z łożyskiem oporowym, bo np w dwazero jest integralną częścią wysprzęglika hydraulicznego i nie występuje jako osobna część
  
 
Przyslali mi wycene i rozmawialem przez telefon.
Dostalem 17% upustu na wszystko.

Teraz calosc wyglada ok (bo przy okazji jeszcze robie tarcze hamulcowe i zawieszenie).

Dzieki panowie.
Pozdrawiam,
Vino
  
 
Moze to coś pomoże ...
Ja dałem za sprzęgło (komplet + łożysko) sachs około 1050 - inetrcars. Wymiana w ASO 270 zł z fakturką.
Myślę że roboty tyle samo co w MV6.