Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-04-02 17:59:26 Dekielek musi być zamontowany tak, aby ten elemnt przezroczysty był w miejscu, gdzie wskazówka dochodzi do zera.
Co do kapelków to ci nie odpowiem bo sie nie znam... |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-02 18:53:45 ![]() ![]() ![]() jakość marna bo z aparatu telefonicznego |
Starfire lodz | 2005-04-03 12:10:29 czyli rozumiem ze ma byc jak na rysunku w polozeniu 1? Kurcze moze byc ciezko bardziej u mnie pasuje polozenie 2 - bo czujnik jest blizej srodka dekielka ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-03 12:21:08
troche nie za bardzo wiem o co ci chodzi... Budowa czujnika wygladatak: 1. Jak zdejmiesz wszystko to jest taka okrągła wneka z szpilką po środku 2. Na jej szpilce obraca się biała tarcza z tworzywa ze skalą w procentach (ma ona z tyłu pierścien z magnesu). 3. na tej skali z przodu jest taka podziałka biało czarna. która przypomina diagram kołowy 4. potem nakłada się na to plastikową przezroczystą osłonę z miejscem wywierconym na czujnik (który zczytuje kolor z podziałki biały lub czarny. 5. potem wkłada sie tą płytę drukowaną na której jest czujnik. Czujnik znajduje się bardziej na lewo. I jak ramię w butli zmienia swoje połozenie w zależności od tego ile gazu jest w środku to porusza te skalę za pomoca manesu. I jak ta skala sie porusza to albo pojawia się kolor czarny albo biały i w ten sposób czujnik sie zapala albo nie zapala i wskazuje rezerwę... |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-04-03 12:38:24 wygląda to mniej wiecej tak
![]() |