Sonata silnik problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Od niedawna, po wymianie rozrządu w Sonacie I 2.0i mam takie cuś... Dopóki lekko wciskam gaz auto jedzie ok a przy mocniejszym wciśnięciu słabo się zbiera i słychać w silniku takie "bziuuuuuuuuu" aż wejdzie na odpowiednie obroty i potem cichnie, ujmę lekko gazu i jest tez ok. Odpala ładnie z pierwszego. Tylko ten brak mocy przy mocnym wcisnieciu gazu i ten dzwięk... Silnik na benzynie oczywiscie.
Któś mi podpowiedział że musi sie komputer poustawić bo stał parę dni bez akumulatora... Prawda to??
Pozdrawiam
  
 
żeby komp się nauczył parametrów wystarczy odpalić silnik i poczekać na wolnych obrotach aż włączy się wentylator i wyłaczy. trochę później złapie parę danych z jazdy i powinno być ok. ale to chyba za mocne objawy jak na reset kompa. silnik 16v?
  
 
Silnik 8V.
  
 
wchodzi na obroty ale nie ciągnie, czy też ma problemy z wkręceniem się wyżej? stało się to bezpośrednio po wymianie paska? a wolne obroty w porządku, czy szarpie silnikiem? czy pasek wymieniał ktoś zaufany czy przypadek? czy znaki na pompie oleju i wałku równowagi były na pewno ok? komp do takiej pracy niewiele ma wspólnego.
  
 
Ja mam identyczny problem w Lantrze co Robson tylko ja jestem przed wymianą paska, jeżeli u ciebie miało to związek z wymianą to jak ja będę po to może się u mnie poprawi. dam znać pod koniec przyszłego tygodnia bo w środę oddaję hultaja do warsztatu.
  
 
Pamietam ze ktos mial juz podobny problem, okazalo sie ze przyczyna bylo slizganie sie sprzegla.Nie chca krakac ale to moze byc to samo.
  
 
Wolne obroty w porządku. Chodzi równo. Z paskiem szczerze mówiąć były poważne kombinacje. Dwóch "znawców" ustawiało znaki i każdy co innego twierdził jak ma być... Osobiście uważam że cos tam jest pochrzanione. A jeszce mi sie przypomniało... Zmieniane byłe przewody WN, kopułka, palec itd.. I żle podpiete były na kopułce i chodziły tylko 2 gary... Po kombinacjach udało sie dojsc do stanu jaki jest teraz.. Moze byc coś z tym związane?? Moze jeszcze zle podpiete jest?
  
 
w związku z tym, że jesteś z Lublina, proponuję podjechać do mnie. posluchamy , obejrzymy może coś się poprawi. tak "przez telefon" trochę trudno określić. numer tel w profilu.
  
 
Zabel jak coś wymyślicie to daj znać bedę wiedział czego szukać
  
 
ookkkeeey
  
 
zabel pamiętaj że znaki na pompie pokrywają się w 3 pozycjach, tylko jedna jest dobra, pamiętaj o magicznym wkrętaku , przy wkładaniu aparatu do głowicy nie zawsze znaki pasują jeśli aparat jest od innego silnika (był wymieniany), różnice są do 15 stopni
  
 
czy udało się zlokalizować problem
  
 
jestem już po wymianie paska rozrządu i ?????
jest OK mogę wcisnąć pedał do dech i lux przyśpiesza.
  
 
Problem nadal jest. Nauczyłem sie jeżdzić z min gazem. Nie mam nawet czasu zajrzec co jest grane. Praca od 8 - 20
A gdyby to było sprzeglo to czy ma to jakies znaczenie gdy silnik pracuje na luzie?? Bo jak na luzie wcisne mocno gaz to tez dziwne bziuuuu sie wydobywa...


[ wiadomość edytowana przez: Robson dnia 2005-04-13 20:47:54 ]