MotoNews.pl
  

Wymiana licznika -problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wczoraj dostałem wreszcie licznik z obrotkiem po podłączeniu działa rewelka ,ale dzis postanowiłem przełozyć kilometry zeby było właściwie,no i pojawił się kłopot po wyciągnięci wskazówki nie zwróciłem uwagi jak było ustawione takie cholerstwo z tyłu i teraz zakłądając wskazówkę nie wraca na zero tylko po kazdym przesunięciu jest o jakąs wartość wyżej .napręzyłem trochę spręzynę i teraz wraca to tego trzpieńia blokującego tylko czy to nie zakłóci wskazań prękości????.no a poza tym jak można cofnąć licznik jakby okazało sie ze coś nie działa ,obecnie majstruje przy tym który miałem w samochodzie ,tego co kupiłem nie rozbioeram bo jak coś spieprzyłem to lepiej zebym tylko jeden miał rozwalony.
  
 
no i po próbie okazuje się ze coś skopałem poniewaz nie pokazuje prędkości właściwej .pomocy
  
 
Z tego co mowisz to chyba zle nalozyles wskazowke . . . dlatego pokazuje ci koslawa predkosc, skoro mowisz ze nie opadala na trzpien czyli zawyza . . . po usunieciu trzpienia wskazowka powinna opasc ponizej jego na jakies 5mm
  
 
kurde juz nic nie wiem jak to ma być zrobione. jestem wściekły bo chyba bede miał autko z przebiegiem o 29 tyś km większym
mam takie pytanko czy jak wyciągnę wskazówkę to spręzyna wraca do pozycji neutralnej czy należy ja troszkę napręzyc?????w nowym zegarze jak puszczę ja od pewnej predkości ladnie opada spręzynując w starym od razu opada.brak słów
  
 
ratunku nie działa
  
 
po wyciągnięciu ogranicznika wskazówka opada jakieś pół-centymetra poniżej takie jest jej neutralne ustawienie
no chyba że uszkodzona została sprężynka od powrotu
pozdrawiam
  
 
koledzy dział anormalnie dziła funkcjonuje kręci się jaki jestem zadowolony ale fakt po wszystkim doszedłem do wniosdku ze od d........ strony się zabrałem ,i przebieg mam takli jaki miałem.hip hip hurra .szczególne podziękowania dla kolegów oni wiedzą o kim mowa

power by brc z obrotomierzem